Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Gissnings e helt rätt flickor så gissa pånu på alla på denna tråd
    Nu ska jag till affären och har halsbränna jävla skit haha men jag kommer in senare puss på er alla

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-06-27 11:55:02 följande:
    Var tvungen att ändra mitt egna fel i gissningstråden IGEN. Råkade skriva att det skulle bli en pojke enligt kinesiska kalendern, men det blir en flicka enligt den haha.
    Moma:
    Hehe du förstod iaf hur man skulle göra tänkte att det vore roligt att ha en sådan för oss alla flickor så får man se vilka som har rätt osv
  • 3 barns mamma84
    Moma:
    Va bra att du tyckte det Kyss

ååh vi har sol sol sol och vi har varit i affären och sen solat ute på gräsmattan och det är så varmt att man bara klarar av 10 min haha annars är man som en kräffta
    Idag blir det gullas med ris Tungan uteså jävla gott hoppas att lilla pyret oxå gillar detta haha
    Jösses i morgon är det måndag och jag har bara 1 ända dag sen har jag min tid hos bm
    Sambon följer med mig så jag tänkte OM jag kan ta hand mobil och spela in hjärtljuden så ska ni få lyssna Glad
  • 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-06-27 20:26:12 följande:
    Börjar bli lite nervös.... ska på ul i morgon..
    Allt kommer gå bra men jag förstår dig vännen jag var livrädd att inget var som det skulle och att hjärtat inte skulle slå där jag ville.
    Men jag blev avslappnad där var anonymisen med ett hjärta som tickade
    Jag kommer tänka på dig imon jag LOVAR från mitt hjärta att allt kommer få fint,fint Hjärta

Lycka till
  • 3 barns mamma84
    Idag satt jag på soffan och ja var som vanligt och plötsligt kommer värta mini mini sparken från bebisen haha jag hoppade till men när jag väl skulle känna på magen så var den lilla skit ugen lugn haha snacka om att leka med gammla mamman
  • 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-06-27 20:34:21 följande:
    Jag har gjort 2st ul en i v7 och en i v13 så jag borde inte vara nervös... men ändå
    Fuskis hahaha
    Jag har bara gjort 1 ända vecka 13 och nu har jag ju en men kan inte gå
  • 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-06-27 20:38:18 följande:
    Det är ju inte bra .. försöka få en ny tid...
    Jag måste ju ta sonen till sjukhuset då han fick en tid och samma dag och samma tid liksom men på en annan sjukhus..
    Så jag ska ringa imon och avboka och be om en annan tid kanske dagen efter eller så
    Men det är 29 juli jag skulle ha men jag får ta annan dag bara
    Måste kolla upp min son han är viktigare för mig.
  • 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-06-27 20:45:17 följande:
    Jag hade oxå bett om en ny tid om det var så att sonen hade samma tid..
    Precis
    Han går in med andra bennet nu mkt mer och det har ju blivit värre så han kan bara gå snabbt eller springa så  plötsligt rammlar han omkull
    Så jag gav inte upp jag kämpade att han skulle bli kollad upp o nu fick jag tiden så denna vill jag inte ända på alls.

Ja vet ju att min bebis har det bra
    Och hjärtat ska jag få lyssna på tisdag redan så jag vet nog då oxå att anonymisen har det toppen
  • 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-06-27 20:53:34 följande:
    Min sambo kännde bebisen i onsdags....
    Härligt grattis
    Min är envis haha idag gav den mig en mini mini spark men fan vad jag hoppade till hahaha men när jag väl skulle känna kom det inga haha skit ungen
Svar på tråden December Bebis 2010 :)