Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Tack gumman. :)

Den drucknes ord är den nyktres tankar. Nu vet jag ju iaf varför han inte vill ens prata namn..
    Han e arg för att jag anklaga honom för o va full, men det är heeelt OK att han anklagar mig för otrohet?

Utan sömn klarar man sig nog, men jag orkar fan inte flytta nu... Får väl bli hem till mamma som vanligt sen :(

• ludicrous

Grattis till alla nya bebisar!!!
    Har fortfarande ont, men kanske mer träningsvärk nu.. Nu ska sambon få slava som helvete här hemma...

• ludicrous
    sasty skrev 2010-12-12 19:52:52 följande:
    Nu trycker det på.. jag hoppas lilla livet kommer snart!

har haft förvärkar sedan igår 03:30   och ännu pågår dessa hugg i rygg och buk..
    Mindre än 3 min mellanrum och upp till 20 min mellanrum..
    öm i hela buken så fort jag rör mig..

men lär ju inte hända nått på ett tag..

ska slänga mig i badet efter Gossip Girl !
    Jag är också superöm! Gör ont så fort bebis eller jag rör på oss, måste vara typ träningsvärk.
    Mitt tog en paus inatt mellan typ 00 och ända fram till typ lunch idag, men nu är det igång igen. Varken lika starkt eller alls regelbundet som igår..
  • ludicrous

Oj vad jag deckade igår! Och gud så skönt det var! :) så nu har jag sovit som en stock hela natten :)

Hade ett prat med sambon igår, kanske jag skrev? Aja, han tyckte ju självklart inte att han var så full, men jag sa att han var för full för att ha en höggravid tjej hemma som han vet klockar värkar! Kunde han väl hålla med om och sa att han känt sig så dum som gick ut, men att det var sista gången han drack nu o därför ville han typ.

Hade lite ont igår men nu kopplar jag bort bebisfödartänket. Det är endå tre veckor kvar och bebis kommer när h*n e klar! ( mitt mantra just nu...)
    Det är ju bättre om jag går över några dagar, men inte mer än en vecka, då blir det för tätt inpå Novas födelsedag (11/1). Så vi satsar på 6-7 januari ist. Och jag ska glömma att jag sagt att det blir nästa helg och fasar istället för att det blir i mellandagarna :(

Idag är det fullt upp med Lucia överallt!

• ludicrous

Ja, men han tänker inte riktigt. En kompis hade skrivit till honom o frågat om det var bra med mig o om han inte borde åka hem, konversationen var ungefär såhär:
    -nej men den ska inte komma idag (sambon)
    - men hon har ju tre minuter emellan...( kompis)
    - ja, men den ska ju inte komma idag! Det är tre veckor kvar
    - men J, det kan faktiskt vara när som..

Smart han e...
    O det om faderskap pratade vi också om.

• ludicrous

Emelle- halva stan ligger ju i magsjuka :/

Nej just nu vill jag nog allt vänta. Vi får helt enkelt skippa sex just nu, det är ju det som drar igång o e bebis inte färdig blir det ju bara pinvärkar som inte gör nånnytta :(
    Hoppas på att jag kan komma igång med mina promenader igen, för just nu känner jag mig bara svullo!! :(

• ludicrous

Har också tagit mig lite extrasömn, så skönt!! Längtar självklart efter bebis men nu får h*n allt vänta till 2011, men precis som Moma säger, det är ju inte mitt fel om den kommer tidigare!

Snart dags att hämta lillan och äta lite lunch. Tror jag ökar ruskigt i vikt nu faktiskt...

Svar på tråden December Bebis 2010 :)