Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Jag har försökt med allt! Det enda han går med på är efter tolvslaget :(

• ludicrous

Haha det e dööötrist!!! Man känner sig ju inte direkt sexig ändå, å så blir man dissad o nekad sex, nää det gör inte saken bättre :(

Har tagit en dusch nu men har faktiskt lite ont ändå, men säger inget högt :P haha nä det e knappt så det känns, ändå tänds ett litet hopp :) har ju sagt till sambon att jag ska föda barn den 16de, för hans skull, han jobbar på Posten o den 16de e ju slutdatum för julkorten. Så mellan 16de o 24de ser man inte karln :( tänkte jag vara snäll o föda barn så han slipper det där ;)

• ludicrous

Köpte en jättefin lång jacka på hm, med dragsko under bysten, lyfter fram magen fint :) men kan ha den efter också :)

• ludicrous

Jäklar vilken skillnad moma!!

Inget händer här, jag som tänkte va snäll o klämma ut bebis så sambon slapp julkorten, men bebis vill inte vara snäll mot sin pappa ;) ska till läkaren o kolla dotterns öra nu, har nog åkt på en öroninflammation :(

• ludicrous
    Emelle skrev 2010-12-16 08:02:00 följande:
    Godmorgon!
    Ja jäklar du Moma! Där har du en som är på väg ut ju

Har vaknat i natt (tidigt morgon, runt 4) med det där jävla illamåendet. JAg är alltså BOMBsäker på att jag blivit sjuk. Känns som om jag verkligen måste rusa på toa. När jag sen förväntar mig (ursäkta nu) värsta diaréen, är jag helt normal i magen.
    Jag har gått på toa 3 ggr nu sen kl 4 och skött magen, men är inte det minsta dålig (lös) även om det "känns" så hela tiden.

Är sååå trött på att känna mig "sjuk" nu...

EN vecka kvar till BF idag. NU är jag inne i v.40!!
    Fy fasiken så jobbigt du har det :( Det är alltid skönare att kräkas å sen är det klart...
    Sådär med magen hade jag i förrgår kväll, skitjobbigt (hahaha).
    Hoppas lilla Agnes behagar att komma ut snart, så du slipper sånt där :(
  • ludicrous
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-16 09:26:33 följande:
    åh nu är det spännade nu är många på sina BF dagar ååååh jag är avis till 100 haha men jag hejjar på som en galning här hemma nu jävlar ska det hända saker !!

Har ni planerat hur ni ska föda vilka ställningar ?
    Vanligt gyn eller knäna eller något annat stå upp ?
    När nova föddes hade vi massa bra idéer om hur det skulle gå till, men man vet ju aldrig hur det går, hur lång tid det tar osv, så denna gång tar jag det som det kommer :)
  • ludicrous
    Momalicious skrev 2010-12-16 11:12:11 följande:
    Ludi: tror det är hormonerna, sån är jag med. Det kan växla flera gånger om dagen för mig haha.
    Det är vääärdelöst! :( börjar bli riktigt depp
  • ludicrous

Idag vill jag ha ut bebis!!!!! NUUU!!!! 37+4 e väl inte så jäkla pjåkigt att födas i??!!!
    Bebis kommer när den e klar.. Men var klar nu då!! :(

Svar på tråden December Bebis 2010 :)