December Bebis 2010 :)
Jag har försökt med allt! Det enda han går med på är efter tolvslaget :(
Jag har försökt med allt! Det enda han går med på är efter tolvslaget :(
Haha det e dööötrist!!! Man känner sig ju inte direkt sexig ändå, å så blir man dissad o nekad sex, nää det gör inte saken bättre :( 
Har tagit en dusch nu men har faktiskt lite ont ändå, men säger inget högt :P haha nä det e knappt så det känns, ändå tänds ett litet hopp :) har ju sagt till sambon att jag ska föda barn den 16de, för hans skull, han jobbar på Posten o den 16de e ju slutdatum för julkorten. Så mellan 16de o 24de ser man inte karln :( tänkte jag vara snäll o föda barn så han slipper det där ;)
När jag e såååå snäll, borde inte han ställa upp på lite sex då ;)
Köpte en jättefin lång jacka på hm, med dragsko under bysten, lyfter fram magen fint :) men kan ha den efter också :)
Jäklar vilken skillnad moma!! 
Inget händer här, jag som tänkte va snäll o klämma ut bebis så sambon slapp julkorten, men bebis vill inte vara snäll mot sin pappa ;) ska till läkaren o kolla dotterns öra nu, har nog åkt på en öroninflammation :(
Jag tror jag börjar bli gravidschizofren. Ena dagen är jag heeelt nöjd med att bebis stannar där inne, nästa dag blir jag helt knäpp och vill ha ut bebis NU.. :(
Idag vill jag ha ut bebis!!!!! NUUU!!!! 37+4 e väl inte så jäkla pjåkigt att födas i??!!! 
Bebis kommer när den e klar.. Men var klar nu då!! :(