December Bebis 2010 :)
Fy fan för rattfyllon :( Det finns idioter till allt. Har åkt med folk som kör sådär jätteidiotiskt och bortförklarar det med "jag kan det här". Ja, man kan vara en kanonförare, men möter man nån som kör full spelar det ingen jävla roll hur duktig man själv är :(Googlade Hepatos (gravidklåda) för att se om det nu var nått farligt, men så jäkla farligt är det inte egentligen ju, det är ju mer att det kan ge en förtidig förlossning eller nått? O med tre veckor kvar är det inte så jätteförtidigt ju.
Men faaaaaan vad allt kliar nu!!
Pappa doktor sa att det kan bero på heracillinet, men att det kan ju vara levervärdena som heracillinet påverkat. Han tyckte iaf att jag skulle ringa på måndag o höra med MVC för o se om dom kan ta prover om det inte blivit bättre. Jag är helt röd på armar o mage nu av allt kliande. Ryggen kommer jag ju inte åt ;D
Sammandragningar ikväll, utan någon smärta typ. Mannen e ju iväg o dricker o spelar tv-spel (tänk att dom aldrig blir mer än 12 år... :P ) men jag bad faktiskt att han inte skulle dricka för mkt om han nu behöver komma hem för bebis kommer, fy så jobbigt att behöva börja tänka så. Han sa att han skulle ta det lugnt men skratta lite o sa " haha va fan, du får ju ha lustgas ju, vi kan ju ha världens partaj på förlossningen då :P "