Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Otrevlig ja detta var ju roligt

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Godnatt flickor nu ska jag ta katten och gå och lägga mig och känna på bebisen slipper gå gå upp kl 05.30 för att jobba nu är det ledigt iaf 2 dagar tills måndag igen (bläh) men nu ska jag koppla av mannen sover på soffan haha han var trött

• 3 barns mamma84

Tror jag lämnar denna tråd du gör mig jävlig less Linn jag kan inte vara i samma tråd som dig jag sa inte ett år jag sa 10 månader det var det ja juste 5 månader är 1år det är sant
    Vadå tror du om mig igentligen kom inte hit och kasta skit !!

• 3 barns mamma84
    Tråkigt att vissa ska fortsätta hålla på och tro att man har rätt hela tiden alltså orka hålla på.
    Det var så lugnt här innan man blir påtryckt av en.
    Tråkigt att det ska finns folk som inte kan vara en vuxen människa.
    Men från o med nu tänker jag inte lägga min tid på dig Linn och tänker inte änns svara på någon av dina innlägg alltså håller ajg mig borta ifrån fina komentarer.
    Jag har varit i denna tråd längre tid och lämnar INGEN av mina vänner jag har här inne så det får du acceptera.

Idag har vi ätit middag hos grannen haha 1 sek sen var vi hos henne det var en lång resa vi hade framför oss hahaha
    Har oxå tagit bilder på magen min hihi det var ju på tiden liksom
    Barnen sover nu oxå och Vicktoria är GIFT med daniel Hjärta
    Kl 15.55 ååh vilken dag
  • 3 barns mamma84

Vi har bara haft sex 2 ggr hehe jag är inte kåt o så men när vi väl ska så går det toppen och orgasmer kommer i rad haha
    Men känner inte sug just nu iaf.

• 3 barns mamma84

Molvärk-mensvärk hära med idag blev faktist lite rädd att något skulle vara fel med bebisen.
    Men det försvan sen (skönt)

• 3 barns mamma84

Är det bara jag då som ska på andra besöket på sjukhuset för att göra Rul ?
    Och är jag den sista som ska på Inskrivning om 8 dagar ?

• 3 barns mamma84
    TheUnknown skrev 2010-06-20 17:50:59 följande:

Det rycker i fingrarna att ringa, kan inte låta telefonen vara en sekund.. men jag ska inte.. ska inte.. just nu är jag uppgiven.. orkar inte le, orkar inte prata.. vill sova bort allt. Hans klocka ringer halv sju i morgon och vid sju lär jag ha ett sms på telefonen " det är slut".. han vill ju aldrig mera se mig, alla saker han säger.. vafan hoppas jag ens för??! jag blir arg på mig själv.. faan...

Gumman du kan ta hand om en 5 åring om du NU vill göra det oxå.
    Du kan ta had om en nyfödd jag LOVAR du kommer att klara detta du ska bara tro på dig själv och ingen annan.
    Att han lämnar dig det gör inget du kommer att klara dig det kommer avra obbigt ett tag men du kommer få mkt hjälp du inte ser just nu.
    När jag väntade min dotter och var i vecka 6 jag hade ingen kontakt med pappan till barnet utan det var bara en ligg en natt och jag blev gravid. Jag hörde av mig till honom och sa att jag var gravid som han ju visste men han ville inte ha något med oss att göra.
    Min sambon EJ barnet pappa EJ otrohet häller utan vi hade Uppehåll och när jag berättade det sen för honom att jag var gravid och att jag inte ville göra abort så slängde han ut mig (det var hans lägenhet) så jag flyttade hem till mamma. Där levde jag hos mamma i månader och jag gick på inskrivningar och kontroller själv.
    Alla tvingade mig till abort ja alla till o med mina föräldrar till o med (sambon föräldrar) ja han var ju inte pappan men dom tyckte att jag förstöre hans liv !!
    Nej jag vägrade jag ville behålla denna barn jag just nu bärde i mig.
    Min pappa var så kall och sa att om jag skulle behålla barnet var jag inte hans dotter längre men jag ville inte lyssna jag var redo för att bli mamma som 19 åring skulle bli 20år.
    Tillslut insåg ALLA att ag var mogen till att skaffa detta barn jag vissade för varända jävla människa.
    Idag har jag min 5 åring jag lever tillsammans med sambon fortfarande jag har mina föräldrar jag har allt jag önskar mig.
  • 3 barns mamma84

Du ska tro å dig själv gumman !!

• 3 barns mamma84
    Stocke:
    Jag har haft dessa flytningar från om med jag blev gravid.
    Ibland är det inget alls och ibland är det i massor och jobbiga.

Idag är jag bara så trött !!
    Vill bara sova..
    Har oxå druckit 7 glas med vatten och saft och hemma cola är så törstig det försvinner inte herregud vad jag dricker hahaha
    (Någon mer) ??
Svar på tråden December Bebis 2010 :)