Willes Mamma 08 skrev 2010-09-21 20:11:25 följande:
I morron fyller jag år....27 bast! Hemskt...haha känner mig såååååå gammal men ändå inte! Usch vill inte bli äldre jöe!
Men skulle höra me er vad man kan bjuda sin sambo på för mat? Alltså inte bara köttbullar o makaroner,haha!
Har ni några tips på födelsedags middag??
Hallå!!! Tänk på mig som blev 30 i år då...hmmm
Skaffa barnvakt och gå ut och ät!
Två möjligheter rekomenderar jag starkt!
Fixa hem något gott annars...
saltmagasinets Deli på storgatan har massa gott men kan få hem...
Hoppas ni får en härlig kväll...
Och givetvis GRATTIS!!!
delifi2 skrev 2010-09-21 20:27:05 följande:
Min svåger köpte sån till sin bebis och det var det dåligaste köpet de gjord sa de, inte för att den inte var fin eller så men när han blev för stor för den hade han blivit vn vid att bli gungat till sömns så han kunde inte sova på nätterna sen när de bytta till spjälsäng.
NÄr han hade vaggan i taket så behövde de aldrig gå upp förutom när han var hungrig, men när han börja gråta så behölvde de bara putta till den lite så somnade han om.
Sen så hade de en gunga, sån man sätter barnen i och sen så gungar den så han kunde bara somna i den sen närhan blev lite äldre.
Det tog dom över 2 veckor av sömnlösa nätter för att vänja honom till spjälsäng, min svåger och deras äldtsa dotter var tvugna att sova här i några nätter för han skulle jobba och dottern skulle till dagis och det gick inte att sova hemma.
Så tänk på det så du inte vaggar för mycket.
Jag var faktiskt jättesugen på vagga den här ggn, men min sambo övertalade mig till spjälsäng den här ggn med just för att slippa sånna avvänjningar...
Momalicious skrev 2010-09-22 06:40:14 följande:
STORT GRATTIS WILLES MAMMA 08!
Härligt att ni börjat gå in i vecka 30. Jag är idag i vecka 25+5 vilket betyder att jag har 99 dagar kvar till BF! Ärligt talat så önskar jag att jag var i vecka 18 igen så jag inte behövde känna lite stor stress och press över körkortet. Men, gjort är gjort
Är du galen människa. Inte vill du vara i vecka 18 igen.