Alltså, jag måste fråga er, hur gör ni med rakning av diverse ställen?
Armhålerna går ju lika bra som förr, såklart, men benen och där nere, hur gör ni?
Benen går hyffsat även om det är förbannat jobbigt. Brukar raka dom samtidigt som jag sitter i badkaret. Men muffen är ju i princip omöjligt. Har testat två varianter; att raka i blindo och liksom känna mig fram, och det går men det är sjukt jobbigt och tidskrävande och det andra alternativet är att jag ställt en spegel framför mig och liksom tittat där haha.
Hur gör ni andra? Antar att jag inte är helt ensam om att raka mig där nere
Och en fråga till, hur ska ni göra inför förlossningen, ni som har barn sen innan? Jag vill ju vara fräsch där nere och tänker att det blir lättare om man är rakad, med allt blödande och sådär, men samtidigt antar jag att man inte kommer kunna raka sig på ett tag och jag vill verkligen inte ha massa stubb där nere som sticker när man redan är helt öm där nere. Hur ska ni göra? Hur har ni gjort innan? HJÄLP MIG!
Jadu, jag håller med dig. Det börjar bli lite kämpigt!
Hittils har jag kört "på känn".
Det har funkat relativt bra.
Sambon erbjuder sig med jämna mellanrum att hjälpa till, men än så länge så kan och vill jag klara mig själv.
Benen funkar fortfarande bra, mest nertill som är jättekrångligt!
Jag är rakad jämt, och tänker raka mig som vanligt fram till förlossningen. jag har inte blödit länge el mycket efteråt så dagarna efter förlossningen har aldrig hårväxten varit ett probelm. Du lär ha sååå mycket annat att tänka på, i promise

Tänkte fråga er flickor

när räknar ni när ni byter vecka??
Säger ni exempelt 29+6 eller 30+0 ??
Jag har i morgon 28+6 på onsdag v 29+0 alltså = vecka 30
Men alla räknar olika vissa säger att dom går in i en ny vecka när det är +6
30+0