December Bebis 2010 :)
Willes Mamma 08 skrevSå fint de låter med svart/svart
Jag gillar med svart!
Vart har du köpt fårskinnet? Jag letar efter lite mindre fårskinn att ha i vagnen o inte lika tjock o hårigt,tycker en del e så stora.
Vart har du köpt overallerna? (ja med mina overaller,haha)! E bara så kluven hur jag ska göra lixom....köpte du båda i stl 56?? Har både sett en tjockare som e fin o en som e tunnare...men gud så svårt de ska va o bestämma sig
Tack så mycket
Men 30 e väl som 27 va??
Ja vi får se.....sambon sa sen i går kväll att ja inte behövde styra me nåe,för han hade en överraskning

Vart har du köpt fårskinnet? Jag letar efter lite mindre fårskinn att ha i vagnen o inte lika tjock o hårigt,tycker en del e så stora.
Vart har du köpt overallerna? (ja med mina overaller,haha)! E bara så kluven hur jag ska göra lixom....köpte du båda i stl 56?? Har både sett en tjockare som e fin o en som e tunnare...men gud så svårt de ska va o bestämma sig

Tack så mycket
Men 30 e väl som 27 va??
Ja vi får se.....sambon sa sen i går kväll att ja inte behövde styra me nåe,för han hade en överraskningDen tjockare overallen är i strl 56 och den är köpt på HM till Max från början. Den är marinblå, men jag tycker det funkar till flickor med. Är inte så könskänslig med färger. Blir ju fint med röd mössa tänker jag.
Fleece overallen är från Lindex i liten strl och sen har jag en POP marinblå i strl 62 som jag bara älskar.
Funderar på att köpa en röd sån i mindre strl att använda från start...
.jpg)

.jpg)