December Bebis 2010 :)
Som om det inte vore nog så har jag haft jätteont i huvudet både igår natt och inatt.
Sambon var ute med jobbet igår. Han skulle ta "en öl" som det brukar heta, kom hem vid fyra i natt och var inte direkt nykter. Nu ligger han i fosterställning i sängen och mår skit och jag kan inte låta bli att vara lite arg på honom.
"Jag mår som jag förtjänar" sade han när jag frågade hur det var. Det dumma med det är bara att jag inte tycker att jag förtjänar att ha en sambo hemma som är i hans skick. Kul dag. Dessutom sade jag till honom igår att han väl kunde dricka lite vatten också eftersom att min moster och hennes man kommer hit i eftermiddag och skriver på en massa bankpapper med oss. De ska hjälpa oss att ta ett lån...
Samtidigt som jag blir lite sur på honom för att han blev så full så blir jag sur på mig själv. Jag säger ju till honom att det är klart att han ska gå ut med jobbet, eller plugget eller vad det kan vara. Bäst att passa på nu innan liten kommer. Men jag har också sagt att jag tycker att man inte behöver bli jättefull.
Sedan kan jag bli lite ännu surare nu när han igår för det första var svår att få tag på i telefon och för det andra så tänk om förlossningen skulle sätta igång. Det vore ingen omöjlighet eftersom att livmodertappen är förändrad och allt vad det är. Jag vill inte ha en full sambo på förlossningen, och speciellt inte en full sambo som inte svarar i telefon.
Usch och fy för män som kryper ner i sängen vid fyra tiden och stinker sprit. Jag älskar honom och han är helt underbar på nästan alla sätt, men just nu känner jag mest för att gå in och hälla en hink vatten över honom.
Jag har en kompis som säger att hennes kille inte ska få dricka en droppe när hon är gravid. Hon håller på det stenhårt och han är med på planen. Hur är det med era respektive?
kan inte jag så kan inte han...
Han är ju lika gravid som jag fast inte fysiskt tycker jag.
Dock blir det nog en årsfest med fotbollen i november där det kommer bli en del alkohol med i bilden...
Förbjuda honom skulle jag aldrig göra utan det har väl kommit naturligt att han inte super sig jätte full nu när jag är gravid...för oss båda!

. Går inte på HP förrän den 6/10 egentligen men min goa chef sa till mej att det var helt ok för hennes del om jag sjukade mej de sista dagarna innan HP för då har inte FK något med det att göra utan det är ju bara arb.givaren som betalar ut min sjuklön. Jag har fått mer och mer ont av foglossningen de senaste dagarna och de 3 passen som jag hade kvar var 26-timmars pass så det kändes faktiskt väldigt skönt att slippa göra dom. Men vad konstigt det känns att nu ska jag vara hemma... Det betyder ju att bebis snart är här!!

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)