Inlägg från: MajMamman08 |Visa alla inlägg
  • MajMamman08

December Bebis 2010 :)

Karttikeya skrev 2010-07-26 22:51:02 följande:
    Ellie och William funkar absolut *nickar*

Annars Novalie istället för bara Nova...men gillar bäst Ellie
  • MajMamman08
    Karttikeya skrev 2010-07-26 23:09:54 följande:
    Ellie är jättefint.

Jag vill ha en Emilia Ellenor ^^ Och om det är en pojke blir det nog Tim Alexius ^^ Släktnamn isthegrej.
    Jätte fina namn jue
  • MajMamman08
    Stoce skrev 2010-07-27 08:41:04 följande:
    Tack alla! Hjärta

Då är det inte bara jag som överreagerar! Jag pratade med sambon igår då han kom hem, och han stöttar mig i beslutet att vi inte hälsar på där längre i alla fall. Minifer - jag kanske borde köra på din taktik för det KAN ju vara så att det KAN hända något innan jul... nej, jag klarar mig utan sådana här människor just nu. Jag har inte sagt ifrån på skarpen, dumt nog.... håller mig därifrån istället nu.

Idag åker vi på semester i alla fall, ska låna min morbrors stuga ute vid havet och ryssvärmen ska komma hit så vi kan vänta oss 27-30 grader verkar det som. Härligt! Går in i vecka 21 idag, och det känns kanonbra! Har en bikinitopp som jag kan använda på stranden, men behöver nog införskaffa nederdel modell större för magen nu
    Tar med datorn, men kommer nog inte vara inne så mycket. Ha det så gott nu allihop så länge, och mys på med era magar!
    Njut nu av eran semster o eran lille bebbe i magenSolig
  • MajMamman08
    ludicrous skrev 2010-07-27 07:14:24 följande:
    Nu slår nojjan till igen!! Jobbar natt och hela natten har jag haft sammandragningar som känts, inte jätteont men.. O så har jag inte känt bebis alls som jag brukar :(
    Håller med de andra!! Skönt för dig o kunna slappna av sen om du kollat upp de
  • MajMamman08
    Momalicious skrev 2010-07-27 10:39:41 följande:
    Gud vad ni har skrivit! Hinner inte svara på allting (bävar för att komma hem till 100 sidor jag inte läst). 
    Nu ska vi i alla fall åka iväg. Bilen är packad och väntar på oss!

Ska bli superskönt att komma iväg lite även om vädret tydligen inte ska bli det bästa. Men men. Vi ska i alla fall till Ullared på vägen hem vilket ska bli skitkul! Har skrivit en lista på bebissaker som inte tar så mycket plats, då bilen redan är full!

Hoppas ni har det bra så hörs vi när jag kommer hem igen, och jag har ingen aning om när det blir, men innan måndag för då har vi RUL!  
    åh vill med till Ullared Vill du så får du gärna visa dina fynd till bebis,hihi!  Undra om de fått in höstjackor o sådant än??
    Hoppas ni får en härlig resa
  • MajMamman08
    Karttikeya skrev 2010-07-27 16:56:25 följande:
    Oh, Ullared. Dit ska jag tvinga min karl nån gång i september. Han har aldrig varit där och "kommer aldrig åka dit". Pytt, säger jag! Jag är mest envis ^^
    Anairda skrev 2010-07-27 16:30:20 följande:
    Vi ska ha en liten tjej :) Var på RUL igår och fick med mig 3d bilder hem :) hon är lik mamma :P
    Grattis :D

Majmamman: Visst borde dom väl börjat med höstgrejor? Alla andra klädkedjor satsar ju för fullt på det redan ^^
    ja, e ju kanske lite trist med höstgrejor nu....man vill ju inte sommaren ska ta slut även om man längtar till hösten,hihi ett steg närmare bebis
    Hittade massa fint till mig själv i H&M katalogen,så typiskt när man inte kommer o kunna ha sakerna sen,hihi!
    ludicrous skrev 2010-07-27 17:54:03 följande:
    Jag tycker det är mycket när det är flera / timme och som håller i sig dygnet runt..

Var nere på MVC idag, jag sover ju igenom alla telefontider så jag knalla dit :)  Då blev det lite mer fart när jag sa att jag hade sammadragningar, så nu ska jag lämna odling och så. Bytte även BM och hoppas att nya är lite bättre..

Fick ny tid för RUL så ska dit på tisdag istället för måndag, så karln kan följa med.. :)
    Skönt de tog dig på allvar o du fick kolla upp de.
    Vilken BM har du nu?? Kanoners att du fick byta RUL tid...e ju roligare om båda kan gå:) Vet du vilken BM du ska ha på RUL?? Hoppas du inte får den jag hade bara!
  • MajMamman08
    ludicrous skrev 2010-07-27 18:09:20 följande:

Majmamman - Ja verkligen :) Nu fick jag Ulrika, känner igen henne sen tidigare så det är ju skönt :) På RUL ska jag ha Elisabeth J, känner igen henne också och hoppas hon är trevlig BM :)

Ska ni ta reda på kön Skönt att du fick byta BM o få nån som du trivs med,gör ju så himla mycket när får du reda på hur de låg till med din GBS??
  • MajMamman08
    Minifer skrev 2010-07-27 19:30:27 följande:
    nej det suger =/ Var själv sängliggande sista tre månaderna förra gången pga sammandragningar, iiinte kul. jag slapp dock GBS. Räknar med att det ska börja snart igen, satte igång någon gång efter v 20 sist så inte många veckor kvar. Men förhoppningsvis hinner vi flytta först :D Jag klassades nog som oerhört mkt sd fö, hade typ var tredje minut dygnet runt när jag låg ned. Satt eller stof jag var magen stenhård och gryyymt obehaglig hela tiden. Man får kolla att tappen inte är påverkad men annars är det inte mycket att göra. Man kan käka tabletter (minns int vad de heter just nu, vanligvis tar man dem mot allergi) som gör att det lugnar sig men FY vad illa jag mådde av dem, hellre sd då. puh!

Nu försvinner jag ett tag! Tittar säkert in från mobilen då och då men kommer inte skriva så mkt. Vi flyttar och ska just packa ner datorn. Kommer ha den nedpackad 3-6 veckor. Stora kramar sålänge till alla =)
    Ha de så bra i allt flyttstök Om en månad flyttar vi....ser framemot de,men inte själva flyttstöket,hihi!
  • MajMamman08
    Tisseltassel skrev 2010-07-27 21:11:00 följande:
    Någon som börjat fundera på vilken barnvagn det blir?
    Japp Vi har en Urban jungle nu,ska bara köpa liggdel till den,sen ska vi även köpa en phil& teds syskonvagn! Du då??
  • MajMamman08
    JS80 skrev 2010-07-28 17:29:12 följande:
    Vi har beställt en iCandy Peach. Jag blev glatt överraskad när jag hittade en så komplett vagn.
    Finns en liknande som heter city select från babyjogger,sett den?? tror den e snäppet billigare?? En toppen vagn
Svar på tråden December Bebis 2010 :)