Karttikeya skrev 2010-07-27 16:56:25 följande:
Oh, Ullared. Dit ska jag tvinga min karl nån gång i september. Han har aldrig varit där och "kommer aldrig åka dit". Pytt, säger jag! Jag är mest envis ^^
Anairda skrev 2010-07-27 16:30:20 följande:
Vi ska ha en liten tjej :) Var på RUL igår och fick med mig 3d bilder hem :) hon är lik mamma :P
Grattis :D
Majmamman: Visst borde dom väl börjat med höstgrejor? Alla andra klädkedjor satsar ju för fullt på det redan ^^
ja, e ju kanske lite trist med höstgrejor nu....man vill ju inte sommaren ska ta slut även om man längtar till hösten,hihi ett steg närmare bebis
Hittade massa fint till mig själv i H&M katalogen,så typiskt när man inte kommer o kunna ha sakerna sen,hihi!
ludicrous skrev 2010-07-27 17:54:03 följande:
Jag tycker det är mycket när det är flera / timme och som håller i sig dygnet runt..
Var nere på MVC idag, jag sover ju igenom alla telefontider så jag knalla dit :) Då blev det lite mer fart när jag sa att jag hade sammadragningar, så nu ska jag lämna odling och så. Bytte även BM och hoppas att nya är lite bättre..
Fick ny tid för RUL så ska dit på tisdag istället för måndag, så karln kan följa med.. :)
Skönt de tog dig på allvar o du fick kolla upp de.
Vilken BM har du nu?? Kanoners att du fick byta RUL tid...e ju roligare om båda kan gå:) Vet du vilken BM du ska ha på RUL?? Hoppas du inte får den jag hade bara!