Inlägg från: Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Vincents mamma

Haha klart dom inte dör av lite socker, tycker som sagt bara att det är så onödigt och jag har faktiskt lite svårt att förstå varför. Men det kanske är jag som har fel åxå :)

• Vincents mamma

Inga russin och ingen torkad frukt här :) och det är klart att det är skillnad på socker och frukt, dessutom rekomenderar dom att barn ska äta frukt och inte socker, men som sagt alla gör som dom vill och ingen dör av socker :) så ni som vill ge på :)

• Vincents mamma

Vi hade typ våran bästa natt sen han föddes! Somnade vid 19.30 kom över i våran säng vid 12 somnade om och vaknade för mat vid 4 somnade om och sov till 7! Så skönt

• Vincents mamma

Se till att få i han ordentligt med vätska och få han att äta så brukar det inte vara någon fara. Det gör ju så ont i mamma hjärtat när dom små är sjuka :(

• Vincents mamma

Igår innan läggdags gick V 5 steg alldeles själv, det är flest hittills innan har det varit 2-3 steg. Nu gick han stabilt från soffan till mig med 5 fina steg :) nu är det inte långt till nästa härliga tid :)

• Vincents mamma

Här hemma går vi mera :) helt otroligt! Vart tog min bebis vägen? Vid längre sträckor väljer han att krypa för att det går fortare men annars försöker han alltid att gå dit han ska, ibland blir det bara 1-2 steg om han har för brottom men om han koncentrerar sig går han lätt 10 steg eller så :) dock strilar ju nätterna här fortfarande och ibland undrar jag om han någonsin kommer att sova en hel natt :) är helt slut efter denna helg, sambon har jobbat hela helgen så jag har varit helt själv, märks att man är van med avlastning haha

Svar på tråden December Bebis 2010 :)