Inlägg från: Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Vincents mamma

December Bebis 2010 :)

Nu är det snarare så att jag nästan tvingar honom att sova 2 ggr på dagen även fast han inte vill eller behöver så därför jag ställer frågan, så sluta säga att du vet bäst! Jag tror åxå på att hitta på saker och vi är iväg nästan varje dg och han är hur lugn, glad och trygg som helst, han älskar babysimmet och han älskar att träffa kompisar, så det som kanske är bra för ditt barn är inte bra för mitt!

• Vincents mamma

Det tror inte jag heller och dessutom utvecklas dom olika och behöver olika saker, V blir åxå galen av att bara vara hemma, han vill att det ska hända saker helst hela tiden. :)

• Vincents mamma

Som det är nu sover han runt 1 timme vid nio och typ 1 timme vid 14 men sista tiden bråkar han både vid 9 och 14 och även när han ska sova för natten vid 19 han ger ju upp efter ett tag och somnar med orkar inte bråka med han varje gång så det kanske är dags att testa att flytta fram och bara sova 1 gång och kanske lite längre.

• Vincents mamma

Absolut håller med, vi är ofta iväg på förmiddagarna och är hemma på eftermiddagen och bara är med varandra och det funkar riktigt bra för oss, men alla barn är ju olika och det måste dom får vara :) Dessutom tror jag att alla här inne njuter av att vara med sina älskade barn!!

• Vincents mamma

Just nu ligger V och sover på mitt bröst som han gjorde nästan hela tiden när han var nyfödd, så mysigt och väcker mycke minnen till liv. Drömmen om ett syskon lever vidare :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)