Inlägg från: Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Vincents mamma

December Bebis 2010 :)

V går ju och ibland kan jag nog önska att han inte hade så brottom, som andra skriver jag kan inte lämna han ensam alls. Han går och klättrar överallt! Klättrar upp på tv bänken, bordet och soffan utan problem, han har ju dock inte riktigt lärt sig att gå ner själv än så man måste vara nära så han inte bara kryper eller går över kanten. Bästa stället han vet är att klättra upp i soffan och sen vidare upp i fönstret sen står han där och tittar ut.

• Vincents mamma

10 månaderkontroll idag 9640 g och 75 lång. På wordfeud heter jag massormycket. Vi har en brio stol nu till V har inte provat den och köpte den bara för att den var lättast att flytta mellan bilar, vi har ingen egen bil så åker i olika hela tiden.

• Vincents mamma

Jag som är en av dom som har svårt att få barn tyckter att det är fantasktiskt att samhället börjar prata om det då det faktiskt är många som drabbas! Däremot är det självklart att man får klaga lite men jag är inte en av dom som tar illa upp :) och sanningen är att jag klagar ibland åxå :) jag känner att även fast vi haft problem måste man inte vara arg på andra och tycka att samhället inte får prata om den andra sidan, jag är så glad för mina vänner som har lätt att bli gravida och tänker aldrig sluta umgås med dom för nått dom inte kan hjälpa :) vissa har det lätt andra inte men jag anser att man får anpassa sig till där man är och ta det därifrån, sen var det alltid lätt att hantera när det gick för alla andra men man får lita på att nån gång på nått sätt blir det min tur :) hoppas att ni förstår vad jag menar :)

• Vincents mamma

Förra vecka var det en undervatten fotograf med på babysimmet och i fredags fick vi bilderna, så häftigt! V älskar ju att bada och älskar dyken så vi har ett kort när han är helt själv under vattnet! Så fina kort han ser så lugn ut fast han är under vattnet :)

• Vincents mamma

Hur många gånger och vilka tider sover er små på dagarna? Funderar helt ärligt på att gå ner till bara 1 gång om dagen eller är det alldeles för tidigt?

Svar på tråden December Bebis 2010 :)