• MajMamman08

December Bebis 2010 :)

Här e alla välkomna som plussat och ska ha bebis i December

Hoppas vi kan följas åt i den långa resan som gravida och prata om allt mellan himmel och jord!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 18:41
    BF-lista för December bebisar

www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51802861.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-13 10:56
    Här kan vi presentera oss lite mer om vi vill
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m51935009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-24 19:12
    HÄR KAN VI LÄGGA IN BILDER PÅ VÅRA FINA GRAVIDMAGAR!
    www.familjeliv.se/Forum-2-297/m52702886-3.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-26 22:27
    Gissnings tråd!!
    www.familjeliv.se/Forum-11-233/m53225868.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 10:56
    BF-lista
    2/12 Lallan (32år) 3:e och 4:e barnet, Uppsala
    3/12 Jenni78 (32 år) första barnet, Gävle
    5/12 Utomlands (32 âr) första barnet, España (men skâne tös)
    6/12 NhjärtaD (25år) tredjebarnet, Småland
    6/12 linn78 (32år) andra barnet (son-08) Skåne
    7/12 ÄlskarNova (25år) 2barnet (dotter-04), Småland
    7/12 linasmamma (21 år) andra barnet (05) Falun
    9/12 mamma smurfen (37år) 3e barnet(99-01), Göteborg
    9/12 LillSnurr82 (28år) första barnet, Linköping
    12/12 delifi2 (35 år) 5 barnet,Skåne/Trelleborg
    12/12 Willes Mamma 08 (27år) andra barnet son-08, Småland
    14/12 ullabella sekreterare (28 år) första barnet, Skåne
    17/12 Sandragumman (24år) Andra barnet (son-07) Boden
    17/12 Bippa (28år) andra barnet dotter-07) utanför Örebro
    18/12 Saliva123 (31 år) andra barnet (dotter -08) Stockholm
    19/12 Jaya (22 år) första barnet, Blekinge
    20/12 MFJG (25 år) andra barnet (09:a) Malmö
    20/12 malinsmurfan (32år) 3:e barnet (00 och 03), sörmland
    20/12 AnnaCL (27 år) första barnet, Uppsala
    21/12 2 barns mamma84 (26år) tredje barnet (05-08), Danmark Riktiga datumet kommer 30 nov
    23/12 Emelle (30) fjärde barnet (-99, -02, -06) Småland
    24/12 Emynem (24år) Andra barnet (Son-07), Borlänge
    25/12 Cissi7006 (40år) fjärde barnet (96-97 och 09), skåne
    25/12 Haligh (31 år) första barnet, Stockholm
    27/12 Småstadsbönan (25 år) tredje barnet (06, 09), Frillesås
    28/12 Majorima (22 år) första barnet, Kungälv
    28/12 Stefanie (23 år) Första barnet, Stockholm
    30/12 Momalicious (20 år) första barnet, Orust/Bohuslän
    1/1 Ludicrous (22år) andra barnet dotter-06, Småland
    5/1 alberta77(33år) fjärde barnet, Borås
  • Svar på tråden December Bebis 2010 :)
  • Trollungarnasmamma

Krya på er sjuklingar & håller tummarna att alla bebisar vill stanna kvar & att de bara jäklas med oss!!!

~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
  • MajMamman08

Ja säger detsamma,krya på er alla som e sjuka!!!Hjärta

saraklippan: Hade tänkt skaffa Sknadias gratis försäkring,men helt totalt glömt bort de sen,så tur du påminde nu ska jag klicka in på deras hemsida o anmäla mig

Ludicrous: fy så trist att BM inte kändes direkt kunnig. Ligamenten,jo men visst då brukar man ju känna som sammandragingar,skulle inte tro så. Hoppas du står på dig o får behandling o koll på de där...

Undrar  över en sak...jobbade i dag o då hade jag mitt stödbälte för foglossningen,men de sitter ju rätt hårt om de ska hjälpa mig, kan de skada bebis att de ligger o trycker på magen en hel dag??

Sen får vi nycklarna till nya huset idag Wiiii så här ska de renoveras för fullt!! Nästan skönt de e lite mulet ute nu,hihi även om ja inte vill att sommaren inte ska vara slut riktigt än, men har nog aldrig längtar till hösten/vintern så mycket som jag gör nu,undra varför

• Momalicious

Näää-ä, jävlars helvete vad sur jag blir! SKrivit ett skitlångt inlägg så försvinner allt! MORR! Skriver om det jag skrev senare, nu blev jag grinig.

• MFJG

Tappen opåverkad. Så det är skönt. Men mina sd är där och enligt läkaren kommer jag nog ha det såhär..

• Emelle
    MajMamman08 skrev 2010-08-02 14:45:22 följande:

saraklippan: Hade tänkt skaffa Sknadias gratis försäkring,men helt totalt glömt bort de sen,så tur du påminde nu ska jag klicka in på deras hemsida o anmäla mig

Ludicrous: fy så trist att BM inte kändes direkt kunnig. Ligamenten,jo men visst då brukar man ju känna som sammandragingar,skulle inte tro så. Hoppas du står på dig o får behandling o koll på de där...

Undrar  över en sak...jobbade i dag o då hade jag mitt stödbälte för foglossningen,men de sitter ju rätt hårt om de ska hjälpa mig, kan de skada bebis att de ligger o trycker på magen en hel dag??

Sen får vi nycklarna till nya huset idag Wiiii så här ska de renoveras för fullt!! Nästan skönt de e lite mulet ute nu,hihi även om ja inte vill att sommaren inte ska vara slut riktigt än, men har nog aldrig längtar till hösten/vintern så mycket som jag gör nu,undra varför
    Har också fått tag i bälte idag. Sååå skönt! Har mitt rätt hårt åtsatt med, men man lär nog känna om det sitter FÖR hårt. Ingen fara.
    Grattis till nycklarna
  • Jaya

krya på er! inte kul att vara sjuka och må kass! idag hos bm så fick vi lyssna på hjärtat, först gömde sig bebben men sen hittade bm bebis hjärtljud! så underbart! 145 slag/minut. och tro det eller ej mina järnvärden hade gått upp från 118 till 125. jag mår nog oförskämt bra.. vad hade era bebbar för hjärtljud?

????? ??????¯? ?????December 2010?
  • SaraKlippan
    Jaya skrev 2010-08-02 18:04:17 följande:
    krya på er! inte kul att vara sjuka och må kass! idag hos bm så fick vi lyssna på hjärtat, först gömde sig bebben men sen hittade bm bebis hjärtljud! så underbart! 145 slag/minut. och tro det eller ej mina järnvärden hade gått upp från 118 till 125. jag mår nog oförskämt bra.. vad hade era bebbar för hjärtljud?
    Vår bebis hade också 145slag/minut :) 
  • Trollungarnasmamma
    MajMamman08 skrev 2010-08-02 14:45:22 följande:

åhhhhh vad avis jag är {#emotions_dlg.djavulsk}
    MFJG skrev 2010-08-02 16:03:05 följande:
    Tappen opåverkad. Så det är skönt. Men mina sd är där och enligt läkaren kommer jag nog ha det såhär..
    Ja, så länge den är opåverkad e det juh bra...kommer nog vara samma med mej.....
    Jaya skrev 2010-08-02 18:04:17 följande:
    Min lill* pärla hade 152, ska lyssna igen på fredag Skönt att må oförskämt bra!!
    ~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
  • delifi2

hej hej
    får man hoppa in här?

Väntar mitt 5 barn nu och med foglossning som vanligt,

går på akupuntur varje vecka och det håller den i shackt men inte mer.

har oxå sammandragningar men har inte gått till läkaren med det.

DÅligt med läkare eller bm som bara säger att det nog är ligamenten, har man fått barn innan så vet vad sd är för nåt och hur det känns.

Ett bälte ska inte sitta på magen utan runt höfterna

• Emelle
    delifi2 skrev 2010-08-02 19:32:10 följande:
    hej hej
    får man hoppa in här?

Väntar mitt 5 barn nu och med foglossning som vanligt,

går på akupuntur varje vecka och det håller den i shackt men inte mer.

har oxå sammandragningar men har inte gått till läkaren med det.

DÅligt med läkare eller bm som bara säger att det nog är ligamenten, har man fått barn innan så vet vad sd är för nåt och hur det känns.

Ett bälte ska inte sitta på magen utan runt höfterna

Välkommen! Kul med någon som har lite fler barn sen innan. Själv väntar jag nr 4 med BF 23 December.

Själv tycker jag att det känns lite längst ner i magen även då jag har bältet runt höften...

Svar på tråden December Bebis 2010 :)