December Bebis 2010 :)
Stefanie: Kuligt! Jag har vart där två gånger jag med (3 om man ränkar med läkarinfo:t man fick när provsvaren kom). Får se, nästa gång kanske jag får chansen!
Men gud, varning för spam
Kommer ju inte ihåg någonting,
Jag tror jag får köpa mig ett par stödstrumpor snart. Jag märker såklart om mina ben bara är lite svullna sådär men igår hade jag haft strumpor på mig (med VÄLDIGT lös resår) och när jag tog av dom så såg det ut som om någon seriöst försökt strypa mina ben. Riktigt hemskt såg det ut!
Fingrarna har blivit värre med, har problem med att böja dom helt . Om jag ska knyta en knytnäve så är det riktigt segt att få ner fingrarna den sista biten. Blää! Ska bli skönt att bli av med vattnet efter förlossningen alltså!
Nu är det nattinatti för mig igen förhoppningsvis.
Nu blir det myskväll för mig och mannen! Tacos och Vampires suck och sedan Eclipse efter det. Bebis sparkar på min blåsa och det är inte skönt alls!
Det där som ni pratar om när det känns som kramper när ni ställer er upp, det har jag med. Jag trodde dock det var sammandragningar eftersom magen blir helt hård? Spelar ju egentigen ingen roll vad det gör, ont och obehagligt är det i alla fall.
Nu är det matdags!
ÄlskarNova: Tjusig vagn!
Herregud så fint vi har det nu! Tror aldrig det varit så fint i vår lägenhet innan. Underbart! Och vi har bytt sida på sängen idag så jag har närmare toaletten eftersom jag behöver gå så ofta
Nu slipper jag gå runt hela jäkla sängen!
Nu blir det lite Family Guy och mys i soffan innan det är dags att nana!
Lillkillen: det kan ju bli fel om de råkar få med några av dina celler. Då kan det visa på fel kön. Sen kan man ju få fel resultat pga de blandar ihop prov så heeeeelt hundra kan man ju aldrig vara.
MEN jag litar bra mkt mer på ditt FVP än det där testet
Förresten glömde jag säga att vi är 3500 spänn rikare idag då vi fick sålt sambons trummor som bara samlat damm! Underbart. Pengarna ska såklart brukas på bebisgrejer och ett ultraljud! :)