Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Han har ätit, bajsat o sovit. Det är svårt att få honom att rapa, har provat både att hållapå med benen o lagt honom på axeln o duttat i rumpan. Han spänner sig o blir högröd sen blir han ledsen o inte hjälper. Verkar göra ont iaf för han kan ligga nöjd o titta omkring så helt plötsligt skriker han till .

• ludicrous

Har precis varit ute o gått en timme med Emil i vagnen, han somnade innan vi ens hann utanför dörren :) ska försöka rapa honom ordentligt under nästa mål!

Emelle- har minifom, ska se om det funkar, ger det några dar, annars provat vi sempers.

Grattis suzzy!!

• ludicrous

Tror inte han var övertrött heller men blev nog trött av allt skrikande.

Hade honom inte i bärselen nått utan vi turades om att buffa o gunga, vagnen funkade som tur var! Han sover fortfarande, hoppas det är borta när han vaknar!

• ludicrous

Suzzy - superbra datum ;) då e min dotter född! 11/1 2006 :) perfekt för man kan köpa allapresenter på mellandagsrean :P

• ludicrous

Ett tips om barnen inte vill bada är att sänka ner dom så de har öronen under vattnet och prata med dom, då låter det ungefär som i magen :)

• ludicrous

Emil somnade i vagnen igår vid kl 16, vaknade till run 19 och åt, vaknade nästa gång runt 00-00.30, åt o var vaken en stund. Tänk om man kunde förskjuta det där sovmaratonet till natten istället för kvällen!! Natten var ok, från kl 4 har han legat o gnöffat, har stoppat in nappen varannan minut typ.. Nu är jag TRÖTT! Men han verkar iaf bättre o nöjdare idag :)

• ludicrous

Ja det hoppas vi på :) nu ligger han o sover sött tillsammans med sin pappa :)

Nu känner jag mig lite igång faktiskt :) gjorde lite övningar förut; rumplyft, sånna där som man ligger på sidan o lyfter ena benet, o sen plankan :) sen en liten promenad på det :) nästa gång Emil ska sova blir det en långpromenad :) kilona ska bort, degmagen med!

• ludicrous

Plankan är när du ligger på mage, sätter i tårna/knäna och armbågarna o ltfter upp höft, mage o bröst från golvet. Det viktiga är att man är rak o inte svankar. Så ska man hålla den ställningen, längre o längre:)

• ludicrous
    Willes Mamma 08 skrev 2011-01-14 10:58:47 följande:
    de ringde från sjukan idag angående mina prover då jag va där,de hade fått svar nu. o det jag drabbats av heter barnsängsfeber. vilket namn

Skönt att du fått veta vad det är! Vad nu barnsängsfeber e.. :P

mamma smurfen skrev 2011-01-14 11:19:57 följande:
    My GOOD...kommer jag ALDRIG att klara........

TACK för beskrivningen, nu VET jag, så jag behöver inte fundera mer...skönt  

http://newhotbody.blogg.se/images/2010/plankan_103425005.jpg
     Där har du en bild på hur det ser ut, men som sagt man kan ha knäna i så blir det lättare. Börja med knäna i till o börja med, det är en superövning :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)