Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

2barnsmamma - aldrig bra :( tur du har en sambo som avbryter allt! Vänta med sex tills du vill!

Delifi- jag köpte från www.knyt-an.se, supersnabb leverans! Betalade 990+ 85 i frakt tror jag. Valde en utgående, de andra kostar 1090. Har den på mig nu o trivs :)

• ludicrous

Tyvärr e det ju så att det man behöver ventilera e dom dåliga sakerna :( min sambo är helt underbar, för det mesta. Men det är ju de gånger det går snett som man behöver gnälla.
    Sen har jag levt i ett väldigt dåligt förhållande o antar att jag "jämför" med det, då är det mesta bra vill jag lova!

• ludicrous

Det är tur man somnar tidigt! Somnade i soffan runt åtta igår kväll. Sen gick vi upp och la oss i sängen runt midnatt, la över Emil i hans säng vid ett kanske. Han sov väl där nån timme innan han började knöla. Först upp o stoppa in nappen hundra gånger, tillslut tog jag över honom. Han ligger o trycker o trycker o stånkar o stönar. Tillslut kom väääärldens brak! Bytte o så så somna han om men jag har sovit i 15-30 minuter åt gången sen kl 4 ungefär . Han knölar otroligt mkt för att få ut sina små pruttar! Helt omöjligt att sova. Tillomed sambon som sover sig igenom allt har sovit illa inatt.
    Ikväll lär jag väl somna innan barnen!

Som tur är verkar dropparna hjälpa och Emil är mkt nöjdare! *peppar peppar*

• ludicrous

Emil vill tydligen snutta konstant nu! Är han vaken mellan målen äter han varannan timme ungefär! Annars blir det var 3dje till var fjärde..

• ludicrous

Annnika- grattis!! Fint namn! Hade jag som förslag men sambon fastnade inte för det, det blev en Emil istället :)

• ludicrous

Fyra timmar låter inte heller fel, 2-3 gäller här :P

Helammar och just nu känns det som att jag ammar jämt. Emil är lika tuttgaken som sin far :D han har ju napp också, annars skulle han aldrig släppa mitt bröst!

• ludicrous

Delifi- jag gillar selen! Tycker det e skönast att ha korsat i ryggen o har fått till att få på den själv nu :) emil sover gott i den :)

Suzzy- tänkte också så, att han skulle få in amningen först,men han låg konstant vid bröstet så vi köpte napp ändå.

• ludicrous

Yeey! Idag är det barnkalas o jag har varit vaken sen kl 6.. Innan det sov jag två timmar sen kl 4 o så har natten varit.. Jag är TRÖTT!
    Prinsesskalas ska det bli så Emil är enda killen som går vara hemma. Sambon tar hunden o går ;) som tur e kommer mamma o hjälper till.

Emils mage är inte helt ok. Han tar i så han blir högröd o ligger o småpruttar :( så vill han äta jämt, varje eller varannan timme.
    Tänkte äta tacos igår, åt två tuggor senfick jag dåligt samvete. Kunde inte äta med tankte på hans mage :( så det blev sallad istället :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)