Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Japp, hon fyllde fem år i tisdags :)

Jag somnade som tur var först runt 19 igår, sov till 20, matade, matade igen vid 00 och vid 03 typ .. Stackarn är sååå pruttig :(

• ludicrous

Ja man blir så maktlös :( han vill helst ligga o snutta på mig nu. Får väl bli så idag :) ligger o ammar nu så han får ligga o ta när han vill typ, han älskar att bara ligga o ha bröstet i ansiktet typ :P ( preciiiis som sin pappa ;D) nu är han lite mer nöjd iaf :)

• ludicrous

Barnkalas avklarat!! Tur det är ett år till nästa :) tjejerna var superduktiga men det var tur att mamma var här o hjälpte till :) emil har somnat sött i min famn, det är så han sover bäst, i någons famn..

• ludicrous

Jag ser ut som ett vrak! Haha o nu kan man ju inte skylla på att man e nyförlöst längre :P vad ska man då skylla på ? ;)

Emil har sovit mellan ca 15.30(45?) till 00 drygt, med en liten paus för mat o blöjbyte runt 18.30. Tääänk vad skönt om han kunde göra så över natten ist!! Försökte hålla honom vaken där vid 18.30 men ögonen föll ihop på honom. Han behövde väl just den sömnen. För nu har han precis haft väärldens mysigaste vakenstund! Han log lite, njöt, jollrade till nått kortljud, la av världens brakskit o myste lite till, nu somnade han om utan ett ljud.SKÖNT! Jag passar på att njuta :)
    Godnatt tjejer!

• ludicrous

Var på BVC idag :) 3v gammal väger Emil nu 3700 g ( nymatad:P) och är 52 cm lång. Har gått upp dryga 300 g och växt 1.5 cm på en vecka så det e inte konstigt att han ätit typ varannan timme o varit lite kinkig :)

Jag däremot går inte ner :( jag e ärligt talat skitledsen!!!! Står still på 6 kg kvar, har stått på det i två veckor :(

• ludicrous

Hur mycket får man träna innan efterkontrollen? Jag är helt deprimerad o ledsen över att inte gå ner. Jag har ca 10 kg jag vill bli av med o just nu går det knappt att gå promenader, det är isgata/puckelpist överallt :( FÖRSVINN DÅ SNÖ!!!
    Har noll matlust och vill inte äta, men vet ju att Emil måste få i sig näringsämnen. Varför går det så äckligt lätt för andra??!!! Ska gräva ner mig o gråta några veckor :(

• ludicrous

Viken tajming!!! Sambon börjar jobba idag, jävla skit!

Igårkväll: huvudvärk till 1000, mår illa o kan knappt öppna ögonen pga huvudvärken.
    Inatt: feber, frossa, febervärk i lederna, mjölkstockning (tror jag, gör djävulskt ont)
    Morgon: frossan e borta, huvudvärken tillbaka, annars samma status som inatt. :(

• ludicrous

Kan man få mjölkstockning av att bröstet är för fullt? Det är lixom på undersidan av bröstet det gör som ondast, går inte att ta på ( men Emil har satt några klockrena sparkar. AJ) det var jättefullt i bröstet i natt o detkänns som att jag skulle kunnat typ "klämt" det i armhålan !!

• ludicrous

Ammar bara på ett åt gången.. Det börjar släppa nu iaf, har ammat o försökt massera. Inte så lätt att komma åt typ under..
    Ska värme en vetekudda

Svar på tråden December Bebis 2010 :)