Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Jösses vad jag är rastlös idag! Tur jag ska till skolan i morgon i alla fall så jag får något att göra, haha!

Hungrig är jag också, hela tiden! Det är ju inte så att denna kropp behöver gödas mer om man säger så, hoho.

• Karttikeya
    ludicrous skrev 2010-12-01 11:59:30 följande:
    Jag slängde ihop en väska häromdagen, hade så ont så jag tänkte att det kanske var bäst ;)
    Vi har en fleeceoverall i strl 56, tänkte att jag nog vill köpa en fin sen när bebis är ute, denna är grå, och vi vet ju inte kön och jag vet med erfarenhet att kommer det en flicka kommer jag vilja köpa någon fin flickig overall ;D haha
    Vi har också en fleeceoverall fast en mörkbrun med massor av djur i olika färger på insidan. Den ser så himla mysig ut att jag vill ha den själv, hoho. Tycker att brun passar både tjej och kille, är mycket för det "neutrala" Glad Men klart, blir det en tjej blir det nog en hel del väldigt flickiga saker också, haha..
    Jenni78 skrev 2010-12-01 12:00:23 följande:
    Ja, det är knappt man kan tro det... Och sen kan de bara ha dem där små kläderna ett par veckor. Ha, ha... Vi har så mycket kläder. Min man och jag fick en gemensam skrattattack för ett tag sen när vi insåg hur absurt mycket kläder vi hade och vilken shopaholic min mor är. *fniss*
    Hahaha, ja man lär nog bli smått översvämmad. Tycker jag har mycket redan nu och det är bara grejer jag fått av EN kompis.. Skrattande Dom växer ju så fort i början.. Åhh bebis! Vad jag längtar! Fast stanna därinne till efter nyår så är du snäll *klappar magen*
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-01 12:06:44 följande:
    Ho Ho kanske klä sig till Tomte i år utan Kudde under magen

Ja samma här blev så hungrig i natt men palla gå upp haha
    Hahaha, ja jag lär nog kunna vara tomte i år.. Fast jag hoppar nog över julegroggen! Cool Bara ett vitt skägg som saknas!
  • Karttikeya
    MFJG skrev 2010-12-01 12:10:23 följande:
    Nej det va liksom inte meningen att pilla. Min BM som sa att jag skulle hålla koll på mina flytningar och att jag kunde "sticka in fingret och kolla hur flytningen ser ut"...Givetvis tvättade jag händerna och spritade dem innan. Sambon är ju där och pillar av helt andra anledningar ibland och han steriliserar ju inte sig direkt ;)  Min cervix har varit stängd innan när läkaren undersökt mig denna gravidteten... Men är väl rätt vanligt att den mjukas upp i slutet av graviditeten? 

Jag blev bara så paff att där var något. Som jag inte känt innan... 
    Hihi.
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-01 12:10:57 följande:
    Det finns ju massa bummul i en nalle hahahaha o ja julgroggen bara glömma hihi innars bli bebben lite groggy haha men hoppas bebben kommer innan
    Nää! Jag vill ha min bebis efter nyår Skrattande Antingen innan jul eller efter nyår, inte i mellandagarna. *bestämmer* Jag tror stenhårt på att eftersom det är vanligt att förstföderskor går över tiden kommer jag göra det också! Skrattande *kniip*
  • Karttikeya
    ludicrous skrev 2010-12-01 12:15:01 följande:
    Guud jag fattar inte att ni ens törs pilla omkring där, eller hur ni når :P haha
    Det är tanken som slagit mig också. Hur når man IN där nu? Förvånad Och jag tycker att jag har långa armar och fingrar.. Nej jag låter nog bli att pilla, känns lite läskigt.
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-01 13:36:19 följande:
    Hahaha bara för det säger jag ''bestämmt'' 24 dec
    Mwohaha, nej tack!

Skulle vara typiskt eftersom jag verkar vara den enda här som inte "lider" av förvärkar och en egentlig lust att få ut bebis för tidigt Tungan ute Nej bebis, stanna du där inne! Men efter nyår är det fritt fram Cool
  • Karttikeya
    Jenni78 skrev 2010-12-01 15:59:14 följande:
    Åh nej, ensam är du inte (att inte ha förverkar)! Men nyår kan jag inte vänta till! Då får dom ta ut den med truck. Ha, ha!         
    Du ska väl ha typ.. Om 2 dagar? Tungan ute Flört Så nej, nyår vore kanske inte så optimalt att vänta till!
  • Karttikeya
    ludicrous skrev 2010-12-01 16:52:43 följande:
    Majorima, jag vill egentligen inte ha ut bebis nu, vill också vänta till 2011 :)
    Tillsammans klarar vi av det, höhö! Du och jag sitter här och väntar och väntar.. Så blir det mitten på januari istället och då kanske vi inte är lika glada, hihi..
Svar på tråden December Bebis 2010 :)