December Bebis 2010 :)
Jag har haft mens 2 veckor nu så kanske kan va lite strul i början. Men ett test kostar inte mycket eller ring bm e ju gratis be om ett nytt besök
Jag har haft mens 2 veckor nu så kanske kan va lite strul i början. Men ett test kostar inte mycket eller ring bm e ju gratis be om ett nytt besök

Vi ska till Ronjas mormor och morfar på familjen middag på påskafton sen tänkte jag lämna kvar henne där för lite galej med tjejerna. Träffar dom ju sällan eftersom jag flyttat till annan ort. Men jag är ju stupande aptrött vid 20 och man brukar ju inte gå ut före 22 så vi får se hur detta går.
Ronja är inte svår att lägga men hon är ju van att sova i sin säng så det blir spännande.
Igår fick vi lagt Ronja 20 en timma senare än vanligt och sen vaknade hon 4 och låg och skruvade sig utan gnäll men somnade inte om så hon Fick mat halv 5. Somnade om och vaknade halv 9. Underbart! Jag ligger och nattar henne nu och somnar när som helst.
Åh vilken helg... 2 nätter har hon bajsat och inatt har hon bara vägrat sova. Igår var vi på middag hos mina päron och sov inte så bra. Och då brukar faktiskt nätterna kunna vara dåliga med. Ho gillar att vara hemma helt enkelt.
Nu vaknade man av husrivningen. Jävla dårar som börjar halv 7
Ludi du har nog värst än dom flesta.. Äts det ofta på dagen?
Jag gnäller fast jag har det ganska bra. Tror min snutt är lite hård i magen. Sen putter hon ut nappen i ett men ska ju ändå ha den. Hon har ingen kontroll på sina händer.
Ronja får inte sova mer i sin säng på dagen. Ska förknippa den med natt. Sen
Behöver vi försöka få henne att somna för natten gärna runt 21 inte 19.
För att återgå till tidigare ämne... Blöjor!
Gillar inte pampers för dom är för tunna och luktar plastigt. Libero är för tunna. Har för mig det var nåt vajsing med huggies med. Så hittade jag favoriten i ICAs strl 3, lite tjockare men ändå inte otymplig. Funkar hela natten utan problem. Så köpte sambon exakt samma men vad får jag se då. " nu ännu tunnare " varför denna hysteri i tunna blöjor! Provade då Willys blöjor nu. Stinker kiss och Ronja har fått prickar på stjärten. Säker på att den har gjort helgen skit med dålig sömn. Vad göra nu då?
Tjock blöja som inte stinker kiss eller plast hit tack!
ronja somnar ju vid 19 för natten om hon får välja och vaknar 2 för mat och sover till 6. men så var ju vi dumma å försökte få hene somna för natten senare och helgen har vart skitjobbig :( plus att vi bytt blöjsort till willys skit! och sen så har honju fått smakisar plus lite gluten i form av smörgåsrån. så nu har hon vart hård i magen i helgen med och nu är hon ARG ARG som ett bi och kan inte bajsa. :(
japp äntligen har hon somnat en liten stund.
japp vi masserar stackars magen :(
ja då det går över. hoppas att det bara är att hon ska vänja sig vid gluten och att hon inte är allergisk
Jag köpte ett packe huggies nu så får vi se hur dom är. Annars blir det att prova lidl nästa hehe vill slippa byta på natten
Gick hjälpa Ronja att bajsa innan. Olja på termometern och tänjde lite. 2 min och hon började klämma. Så vips kom det en körv. Var ganska hårt. Kanske ta lite katrinplommon efter gröten eller till. Hon har miniform och vill ju inte ha magdroppar oxå. Men kanske lika bra att ha båda.