Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2011-04-15 19:03:51 följande:
    okej ja hoppas det ej går upp igen han hade ju feber för ca 2 dagar sen o då var den 39,4
    det e det om man har barn som går på förkolan + dagmamma så får dom små alltid något skit med hem

ronja flikkan då har hon det bättre nu?
    kram
    ja dt r ju det. kommer la hem smittor i ett :(
    ja det har faktiskt vart en mycket bra dag. bara att jag fick hålla igång i 3 timmar för att få henne att fortsätta sova haha nu har hon fått i sig en port gröt och rickard matar henne i sängen. hon blir å jäkla arg av flaskan. bara skriker och vänder huvudet fram å tilbaka. majorima hade samma roblem. kunde ju vara nåt med tarmarna som utvecklades å det ska ju gå över isf.
    nu återstår det att se hur hon sover i natt
  • thegoddess
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-15 19:52:11 följande:
    Hon värkar älska gröt och inte flaskan skön tjej hihi om hon kunde lära elias med
    Vad är det för gröt du ger ?

Hoppas hon sover i natt som hon ska.
    det ä banangröten från 4 mån semper. sen blandar jag i 2 tsk katrinplommonpure för magens skull. hon älskar´t :)

...............................................................................................................

det har vart rena kriget här. grannarna tror la det pågår barnamord här... pust! inget passar. inte sova inte bli buren inte sitta still inte stå...gaaaah tur vi har pilates bollen. kan verkligen rekomendera den! sitter och guppar på den hehe det är det enda som verkar funka. men det blir jobbigt för ryggen efter en stund.
    Anairda skrev 2011-04-15 20:30:46 följande:
    min är oxå likadan med flaskan. Skriker inte med leker hejvilt!
    ja innan så var det bara att hon ville hålla i flaskan och det blev ju att hon putter bort den och ag kan ju inte ta i om hon tappar den för då smätter den ju på munnen. så förstår hon ju inte att det är hon själv som strular till det haha
  • thegoddess
    Momalicious skrev 2011-04-16 11:30:55 följande:
    Ja verkligen!
    Förresten, ni som fått tillbaka mensen, hur har den varit? Jag blöder nämligen mycket mer än innan graviditeten. MYCKET mer. Tror ni det kommer vara så för alltid eller rättar det till sig?
    jag blödde i 20 dagar :( efter det har jag nu haft en vecka blodiga flytningar :( sexlivet är inte på topp just nu som ni kanske förstår hehe
    men jag satte in hormonspiral innan där med så vet inte om det är lite därför med
  • thegoddess

Söt kille med snyggt namn. Me like!
    Jag är nu ute på sövnings runda med skruttan så är maten klar när man kommer hem. Hur hade jag klarat mig själv?? Eller tvillingar herregud!!!

• thegoddess

Jag har börjat med NAN PRO 1 i stället för 2an. Den kan dom ha till 6 mån från födseln och den innehåller bifidus. Ronja blev hård i magen av 2an

• thegoddess

Jasså! Man kan be butiken beställa in. Tror det ska va av det senaste sortimentet
    Jag hittade den på Willys inte på Ica men gången efter jag handlade på Ica så fanns den där.

• thegoddess

Cubus är väldigt stora i strl där är 62 som 68... Iaf i Bodys. Byxor har Ronja flera i 56. Ska jag köpa nåt matchande kan jag köpa byxorna i strl mindre nästan. Snart kan vi börja packa ner alla fina kläder i 62. Men ska bli kul att börja använda allt nytt med.

• thegoddess

jag köper hellre mycket kläder än dyraste kläderna från POP. lite väl mycket att ta i tycker jag
    här spyr hon ju hej vilt med så mycket hinns knappt användas haha

• thegoddess

Har faktiskt köpt lite pop i en nu second hand i Alingsås för bara barnkläder. Jättefina grejer. Kvalité är det väl så sätt att färgerna håller tex
    Vi har oxå fått Endel i present. Favoriten var en klänning i klassiska blå vit randig med knäpper mellan benen. Klänningar är ju annars helt värdelöst på en bebis. Hittar jag en sån i 68 ska jag nog slå till.

• thegoddess

Då kikade han ut lite tidigare än BF då. Min tjej är runt 60 cm och troligtvis strax över 6 kg nu. Hon kom på BF !

Svar på tråden December Bebis 2010 :)