Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

ondar skrev 2010-12-11 14:41:34 följande:
    Ingen annan som har så där alltså?
    Jag e asdålig på organ osv men då antar vi att det är magsäcken då=)- tack! Ja det e rätt creepy faktiskt när det buktar ut så där Obestämd
    Nej jag har mest känt bebis bukta ut faktiskt Tungan ute Men alla organ blir ju som sagt uppflyttade och ihoppressade så det är säkert inget ovanligt. Däremot tycker jag det känns som att magsäcken sitter i halsen ibland Tungan ute
  • Karttikeya
    Emelle skrev 2010-12-11 17:52:09 följande:
    Nu drar jag på bio med sambon...*mys*
    Och Micke Persbrandt på duken. Kan inte bli mycket bättre
    Ohh, have fun Flört Själv ska jag steka pannkakor!
  • Karttikeya

Heja er allihop!! Ha värkar för mig också, min bebis ska stanna över nyår! *hihihi* Hoppas det drar igång för er allihop, hoho {#emotions_dlg.flower}

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-12-11 23:29:33 följande:
    Riktigt dålig i magen. Hoppas det är den klassiska tömningen!
    Skrattande
  • Karttikeya
    Haligh skrev 2010-12-11 23:45:06 följande:
    Tametusan vilken fart det är här inne..inte ens halva december har gått men inte är vi många som det inte händer ett jota för??! Lycka till i natt till alla som verkar vara på g, så spännande! Godnatt
    Nej det kanske bara är du och jag? haha.. Har inte haft en enda förvärk.. Och slemproppen verkar sitta fast iaf, hoho.. Bara lite flytningar som ser ut som snor, men i väldigt liten mängd. (fräscht) Godnatt på dig iaf! Skrattande
  • Karttikeya
    Stefanie skrev 2010-12-11 23:55:11 följande:
    Jag vet då i alla fall inte. Glad

Har precis som senaste kvällarna regelbundna förvärkar ungefär var tionde minut. De gör lite ont men inte tillräckligt tycker jag. Är helt död med supertäppt näsa och ond hals. Känner mig febrig och ser febrig ut men tempen visade 36,3 så...

Om jag inte känt mig så död hade jag färdknäppt nu, det hade ju effekt i går. Å andra sidan kunde jag ju inte sova i natt med förkylningen och onda förvärkar. Jag låg här och nästan ångrade att jag försökte när jag förstod att det inte blev någon bebis i natt heller...

Nej, jag tror inte att det kommer bebis varken i natt eller i morgon. Men i morgon ska jag göra vad jag kan för att dra i gång det! 
    Haha, jag har lyckats missa dina inlägg Tungan ute Kanske för att jag letat efter dom, haha. Fick för mig att du inte skrivit sedan igår ^^

Håller tummarna för att det drar igång snart då! Glad
  • Karttikeya
    Haligh skrev 2010-12-12 00:00:57 följande:
    Majorima: Cissi verkar ha det lugnt också,men vi är i minoritet har mkt sd men det är inget nytt, de är varken smärtsamma lr regelbundna... Tror det är bättre att tänka veckor istället för dagar här
    Tre små gummor.. Cool

Sd har jag nog också, eh. Magen blir stenhård ibland, när jag reser mig och så, men jag känner inte av det. Nåväl, vi får sitta här och titta på massor av gulliga bebisar.. Tids nog blir det dags även för oss! Cool
  • Karttikeya
    Cissi7006 skrev 2010-12-12 00:17:09 följande:
    Ja, Haligh och Majorima - här är det alltför stillsamt... Tror jag ska försöka förföra mannen nu och se om det hjälper

Natti natti
    Lycka till Skrattande
Svar på tråden December Bebis 2010 :)