December Bebis 2010 :)
Nu har jag gjort mig snygg *host* och nu blir det middag! Höres senare, när jag är helt slut bara av att umgås.
Middag igår ja. Kommer hem vid elva, ser på lite tv med karlsloken, lägger mig vid tolv. Känner mig orolig och rastlös och helt plötsligt så börjar jag må "konstigt", det ilar i ryggen och i övre delen av magen och jag tänker "Jaha, ska jag föda barn nu helt plötsligt?". Känner att jag behöver göra nummer två och går upp, vilket gör att det lugnar sig och jag lägger mig sen igen. Får den där konstiga ilande smärtan igen och tror det är förvärkar eller något, går upp: börjar spy som en kalv! Sen försvann allt, förutom den där äckelkänslan man har efter att ha spytt upp hela magen förstås och idag känner jag mig lite bakis. Ingen bebis, phew, och framförallt: ingen magsjuka!
Idag är jag svullen som en sjöko och känner mig riktigt ynklig. Just det, vill ni ha en husmorskur mot "bakfylla" (när man förlorat mycket vätska osv osv) så blanda saftkoncetrat med lite vatten och lite salt och ta en multivitamintablett. Sen när magen är bättre: drick mycket vatten såklart. As good as new. (i wish)
Min sjuka hjärna blev nästan fascinerad över mängderna. Allt för att inte fokusera på själva "akten", finns det något värre än att spy liksom?
BM-besök idag. Bebis mådde bra och är fortfarande fixerad, hoho. Hjärtljud 140 sl/min.
Dock hade jag ett blodtryck på 150/95 andra gången, 150/110 första gången.. Så nu är det strängare vila och läkarbesök på torsdag som gäller.. JAg som tänkt städa och tvätta idag... 
Nu går den här människan och lägger sig en stund, är såå trött. Jag HATAR att sova bort dagarna, men vad gör man... Sambon jobbar idag och i morgon, sen är han ledig med mig tills bebis kommer och 10 dagar utöver det då förstås ^^ Ska bli så underbart!
7 dagar kvar idag, alltså 28 dagar som mest haha. I morgon går jag in i vecka 40, känns verkligen galet nu.. Dagarna lär gå väldigt långsamt efter i morgon också, då jag har i princip INGENTING på schemat. Men jag klagar inte.
Hur har det gått för Moma?
AnnaCL och Ninnie81, sådana vackra barn ni har ^^ 
Stort grattis till Cissi också, buse som smiter förbi oss sådär! Men måste vara tokskönt just nu.