December Bebis 2010 :)
Bebis är ju fixerad o grejer, så det borde betyda att den är rätt lång, eftersom jag känner rumpan både här och där och inte minst ganska mycket vid mina revben, haha.
Grattis AnnaCL! 

Hon hade väl BF igår? ^^ En liten lussebulle!

Har inga anklar längre, dom försvann nån gång i vecka 20, och jag som har "smala" anklar och fötter i vanliga fall! Strumpor kan jag inte ens ha, så det blir strumplöst eller strumpbyxor för min del
Just det, var ju hos BM idag. Hjärtljud 152 slag/minut med variation ner till 120 och upp till 180 när den busade runt, så det är ju bra. Den var på lekhumör idag så BM såg alldeles förtjust ut, hihi.
Trycket ökat lite, ligger på 130/95 nu, så ska dit på onsdag igen och sedan nästa måndag och torsdag.. Känns som jag kommer vara där jämt framöver.. Går det över 140 i övertryck så ska dom ta mer prover, men har ingen äggvita eller så i urinen, så ingen HF "ännu". Men mer order om att ta det lugnt iaf, yay!
Blir lite orolig när jag svullnar i ansiktet och man tolkar ju all smärta i magen som den klassiska "HF-smärtan". Jag har ju lite problem med gallan och "magknip" sedan innan så det blir lite svårt att urskilja. Precis som med huvudvärk, hur avgör man om det känns annorlunda mot den vanliga molande liksom?
Har iof bara haft ett enda migränanfall under graviditeten, så det är väl mer åt det hållet man ska observera.
Jaja, bara att vila vidare..
Har inga anklar längre, dom försvann nån gång i vecka 20, och jag som har "smala" anklar och fötter i vanliga fall! Strumpor kan jag inte ens ha, så det blir strumplöst eller strumpbyxor för min del