Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

sasty skrev 2010-12-21 10:45:58 följande:
    Jag känner med dig och dessa förvärkar..
    Jag är beräknad den 30.e jag med..

har vart vaken hela natten med spänningar i magen.. inga förvärkar.
    Men sen nu lyckades jag sova 2 tim.. vaknar att jag skriker av hugg som kommer
    intensivt..
    känns som om jag haft feber de senaste dygnet.. kollade temp,  36 ist 37
    ringer in och frågar..
    de ifrågasätter mig som en dum kossa varför jag ens tar tempen..
    lycklig man blir när man frågar ... väl ringer och frågar..
    ni kommer det bara hugg i ryggen till och från...
    Ghaa
    Du menade nog att citera Momalicious. Jag har inte haft en enda förvärk Tungan ute Låter otroligt jobbigt för dig iaf, hoppas det blir bebis snart och inte bara massor av smärta i onödan i förväg Obestämd
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-12-21 13:19:05 följande:
    Vad ska jag göra för att få i mig lite energi? Vi har bara sockerfri saft hemma så det går inte. Gnager på torrt knäckebröd för att få i mig nånting. Sambon får köpa med cola och lite magsjukegrejer på väg hem men han dröjer ju några timmar till :( är helt darrig nu men det verkar ta slut nu iaf, hoppas på det bästa!
    har du socker och salt hemma? blanda med vatten och njut..
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-12-21 13:32:10 följande:
    Åh fy bubblan. Väntar nog hellre hihi, annars kräks jag nog bara av att dricka det där.
    Haha nej men seriöst, det är asbra! Du ska ju inte svepa, utan i teskedsportioner Tungan ute Googla för recept som sagt :) Och man tror man ska kräkas för att det låter så vidrigt (och smakar ärligt talat vidrigt också) men det är verkligen toppen.
  • Karttikeya

Är inte bara att kräkas som torkar ut dig, utan det faktum att det rann ur andra hål också. Tungan ute Diarré är något fruktansvärt jobbigt för kroppen. Kryapådigkram till dig!

• Karttikeya

Uähh, jag ska skriva tenta i morgon. Börjar bli nervös...... Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa massormassor, håll tummarna att något går in Glad

• Karttikeya
    Stefanie skrev 2010-12-21 15:09:54 följande:
    Nu kom jag hem från affären med sambon. Vi tog en iskall promenad och handlade och nu ska vi göra en pepparkaksborg! Han har fått julledigt och är hemma några veckor så jag behöver inte orora mig över att vara själv när förlossningen drar igång...

Majorima. Vi är ju på samma dag men jag har fått för mig att det är två veckor övetid som gäller i Stockholm. Är det någon som vet om det stämmer? I sånt fall är det 11 januari som är senast för mig... 
    Är tre veckor i Göteborg.. Obestämd
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-12-21 16:37:47 följande:
    Usch jag känner mig riktigt ynklig och ledsen. Vill bara må bra är livrädd att förlossningen ska starta när jag mår såhär, särskilt efter jag fått känna på hur ont värkar kan göra. Usch.
    Usch vad jag lider med dig! Hoppas du blir bättre snart i alla fall Hjärta
  • Karttikeya

Han är jättefin linasmamma! Hjärta Folk "stör" sig på allt!

Nu ska jag sova lite, blir tenta i morgon. Är sanslöst nervös, men hoppas det ska gå bra.... Annars har jag ju fler chanser på mig Glad Efter den är jag så ledig man kan bli innan bebis kommer!!

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-12-22 00:11:29 följande:
    Det kommer gå super majorima! Du är så jäkla duktig! Tänk så skönt att inte behöva göra nåt sen mer än att ta hand om dig! :)
    Heja heja!
    Tack så mycket! {#emotions_dlg.flower} Ja, det kanske blir för lugnt så att bebis hoppar ut? Hjärta

Hur har det gått med din stackars mage? Återhämtat dig något?

Stefanie: Wiiii, hoppashoppas! Glad
Svar på tråden December Bebis 2010 :)