December Bebis 2010 :)
Cissi7006 skrev 2010-12-16 19:25:02 följande:
Även om det är ett stort beslut för er så låter det ju som om det vore bäst både för er och hunden med en omplacering. Ert fokus är ju, och ska vara, på bebisen just nu.kram

Sådär ja! Nu är det råplugg inför tentan på onsdag som gäller, sen får jag lov att vara mammaledig
Hade seminarium onsdag och torsdag och tenta idag, nu är jag TRÖTT! Fick dessutom springa en extra runda till och från bilen i morse då jag glömde miniräknaren där.. Ajajaj säger jag nu!
Ikväll ska jag vara chaufför, men mer än så tänker jag inte hitta på. En kompis kommer hit och myser, fina grejer. 
Nej hörrni, idag är ingen bra dag. Har såå ont. Varför glömde jag miniräknaren i bilen så att jag var tvungen att gå så fort i denna halkan så man spände sig sådär extra? Och varför är jag så klen att jag inte ens kan gå fort utan att min kropp ger upp.. Lär ju ha problem även efter förlossningen också, det bävar jag verkligen för.
*gnällig*
Är inte det det tråkigaste som finns? Jag tycker iof så om sport överlag...
Men det där med när, det är lite lurigt har jag förstått det som. Hoppas dock det tacklar av eller slår till ordentligt för dig å det snaraste, förstår att det är skitjobbigt.