December Bebis 2010 :)

Har tänkt massa på dig Alberta! Hoppas det blir din tur nu!
Här är det 3 veckor som mest... Ska på bedömning på onsdag om inget hänt.
Tack för att ni hejat på! Var nog det som gjorde det.
Vid 12 inatt gick vattnet och 01.55 var Stella född. 52cm lång och 4180g tung. Nu ska jag gosa lite med henne. Kram alla!
Hejsan. Stella blev en månad den 17:e och dagen efter var vi på bvc. Hon väger nu 5555g och är 58,5cm lång. Hon har allt vuxit en del. Amningen fungerar äntligen bra utan värk vilket jag är otroligt tacksam för. Det mesta rullar på men hon spyr fortfarande något hemskt emellanåt. Hur länge brukar det fortsätta? Hon är ju min fjärde men ingen av de andra har kaskadkräkts. Det kommer ju överallt när det händer. Kan det vara någon allergi? Jag har massor med allergier själv och hennes syster är laktosintollerant och har varit sedan hon var bebis. Fick sluta med mjölkprodukter helt när jag ammade henne...
Kramar från oss
Hej! Länge sedan jag var inne här och kollade. Vi har tillringat mycket tid på barnakuten det sista. Stella håller på att hämta sig från rs-viruset. Riktigt otäckt det där. Jisses vad oroliga vi har varit. Hon hostar fortfarande upp massor med slem men nu får hon upp det själv. Hoppas ni andra sluppit den här skiten! Kram på er
Hej på er! Har inte varit inne här på evigheter. Är det mycket jag missat? Ser att ni talar om svårt att få barn. Min syster och hennes kille har försökt i runt 7-8 år och hade fått tid till fert.läkare i sommar. Min syster mådde konstigt med mycket magkatarr mm. Nu i sommar fick hon + på stickan äntligen! De behövde aldrig gå på läkartiden. Hon fick ett ul för att kolla hur långt gånget det var och det visade sig att hon var i vecka 14. Hon har fått samma bf nästa år som jag hade i år med Stella, 5/1. Ska bli så roligt att bli moster! ![]()