Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Ninnie81 skrev 2010-09-13 11:41:58 följande:
    ja oftast så säger de att man får större barn efter varje grav. hur mycket vägde din son när han födde...ja har en känsla att denna bebis inte blir lika stor som Malcom som vägde 3,7 kg men större än Melwin som vägde 3,2 kg.

skulle kunna tänka mig att lillebror blir ganska samma storlek som sin bror
    melwin var alltså 3,2 kg och Malcom 3,7 kg då gissar jag på att nästa blir ca 4 kg denna gången ..
    Som du säger barn blir större o större för varje graviditet men det är SJUKT !!

Ebba var 4,1 kg och Amadeus var 5,8 kg så då borde denna bli 7 kg alltså
    Nej fy 17 det vill jag inte ..

Läste på aftonbladet hmm jag har nog adressen ska se sen men där säger dem att barn blir mindre år 2010 hahaha shit jag höl på att dö av skratt hoppas det stämmer hahaha någon som kunde sagt att barn skulle bli större 2008 skulle jag inte blivit gravid då
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-09-13 11:49:00 följande:
    Min chef skiver inte på HP för mej för jag går bara på timmar Ele hon sa att hon inte fick göra det....bara hålla tummarna på fredag då....

Vart kommer dessa jäkla små flugor ifrån? Massvis i kök & badrum???? äckligt!

Vi har endel kvar att köpa, men tar lite varje månad...men vet nån vart man kan hitta badbalja med ställning? & små korgar med sugproppar på som man kan ha sm å grejer i för vi får inte borra upp nått i vårt badrum.

Ihelgen blev en kille mördad här i stan...kände hon lite...hans mamma bor granne med oss...han var ingen ängel men ändå tragiskt...många gamla vänner till mej som gått bort nu i olyckor osv, känns lite overkligt...
    jobbigt du måste fråga din chef om hur hon vill ha det ??
    Du kan ju inte jobba hur länge som hällst.

Min läkare sjukskrev mig inte men sa till mig att jag ska ha rätt till bassel/mammaledighet i okt men om inte det så 1 nov iaf
    Men hur ska jag KUNNA jobba till 1 nov när ajg inte orkar jobba nu ??

Ja dessa flygor hahah(banan flygor) dom finns här med överallt !!!! var man än är finns dom jävlarna där ...
    Sen plötsligt något ligger på bordet ser man bara svart hahaha sen e dom där och håller på ..
  • 3 barns mamma84
    Ninnie81 skrev 2010-09-13 11:51:39 följande:

Magen med Melwin i v.27

Magen med Malcom v.27

MAgen med bebis nu i v.27

tycker även denna ser ut som en pojkmage...inte så olik de andra 2

Vad tror du för vikt ?

Större eller mindre ?
  • 3 barns mamma84
    Mrs TH skrev 2010-09-13 11:45:53 följande:
    Ja jag hoppas att ajg ska klara mig på det, men jag tror nog att jag kommer att behöva mer Jag är medveten om att jag inte är otroligt smärttålig, men man vet ju aldrig. Så länge jag inte flippar ur och börjar bete mig illa!
    *Skrattar* om jag ska föda ja då ska jag bli hög av lustgassen hahaha (min vän) Hjärta sen Eda och sen vil jag ha ett varmt bad och massase och bara lyssna på musik jag ska bränna och ta med mig..
    Ska till och med gå lite under värkar OM jag kan ..
    Tänkte dom har TV oxå om man sätter sig på soffan gungar och tittar på TV hahaha

Om det är snitt så vill jag ha det jag ska få och ingen jävla kateter igen eller dropp men det måste jag nog ta iaf
  • 3 barns mamma84
    Ninnie81 skrev 2010-09-13 11:54:52 följande:
    ha ha..ja de kommer nog att stämma..sj så har ja tippat på 3535 g och 50 lång medans gubben har tippar 3800 g och 52 cm lång...får se vem som har rätt.

ha ha...ja vilken tur att ja skaffar ett till i år då..
    http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article7029582.ab
  • 3 barns mamma84
    Ninnie81 skrev 2010-09-13 12:01:46 följande:
    jadu den där lustgasen ska ja då ABSOLUT inte ta eftersom ja inte verkar tåla den. när ja fick Malcom blev de utan nå smärtlindring alls...fick andas igenom värkarna i slutet...men ja kan säga att spy i 20 min före man ska börja krysta är ingen hit...var nära att orken totalt försvann, men vi kvinnor kan  klara mycket när man är på väg att föda...får som extra krafter av nå slag
    hahaha men då får jag mer lustgas hahahaha kan prata som kalle anka då

Hoppas du hittar en annan lösning då gumman då det inte blir så jobbigt.
  • 3 barns mamma84
    Vilka ska ha med sig musik till förlossningen

Är jag den ända ??

Och om ni ska vad blir det för musik då ?

Jag tänkte på julsånger hahaha och lugna kärlekslåtar
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-09-13 12:30:07 följande:
    Vadå hur hon vill ha det? Ne det vet hon men då slutar de juh ringa till mej & då får jag ingen inkomst! E lite det de handlar om med juh....

ja jag vill ha bort dem, usch!!!
    Momalicious skrev 2010-09-13 12:18:36 följande:
    Usch. :( Ni har säkert hört om den tågolyckan som dödade två tjejer i Stenungsund förra veckan? De gick ju på samma skola som jag (nösnäsgymnsiet) och jag gick också över det tågspåret ofta. Så himla hemskt! :( Det är ju en liten ort så man vet ju vilka de är även om jag inte kände dom. Känns så tragiskt att sånt ska hända.. :/
    Ja hemskt är det...är så rädd att det ska komma ännu närmare....
    Gick precis in till köket och fluff så var dom en stor jävla gäng där snart tar jag damsugaren och damsuger upp allt hahahaha

Ah okej jag fattar ..
    Men får du inte A kassa eller HP eller juskskrivning hmm eller som vanligt men att du får tafdet du kan och bättre tider ..
  • 3 barns mamma84
    mamma smurfen skrev 2010-09-13 12:46:29 följande:
    Ang bananflugorna...
    fick reda på att de lägger sina ägg i vasken, handfatet, så man ska koka upp vatten å slå det i diskhon/handfatet, allt på en gång så allt vatten inte hinner rinna ner på en gång,  
    man ska  göra så 3 dagar isträck så blir man tydligen av me dom....
    1000 tack hahaha jag gör detta nu med ATACK nu e det krig mellan mig och jävla banan flygorna hahahahaha och då blir det en stor kastrull med vamt vatten eller aj koka vattnet haha så nu e det krig jag åter kommer snart igen haha
  • 3 barns mamma84

Hej flickor nu e jag inne igen Fl gjorde FEL idag och dom bad om ursäkt och JAG van..
    Fan att det ska vara så idiotiskt ibalnd alltså att man stänger av folk utan någon annledning och ljuger till o med om allt !!
    Nu e man alltså inne igen jag gav inte upp då jag hade rätt

Svar på tråden December Bebis 2010 :)