December Bebis 2010 :)
Nu är vi hemma! Eller vi har varit det ett bra tag. Tim är en helt ny bebis nu när han äntligen får ordentligt med mat. Från att vara otröstlig och gallskrika sig till sömns är han hur lugn som helst. Gnyr bara lite när det är dags för mat annars sover han och tittar sig omkring. Kanske är det lugnet före stormen, men känns väääldigt harmoniskt just nu, med tanke på hur det kändes tidigare. Jag mår OK, men känns att man har ett hb på 98.. Amningen har gått åt.. Pipsvängen! Så nu ger vi ersättning och så handmjölkar jag för att hålla igång ett tag, vi får se hur länge. Tänker att eftersom jag inte har svårt att få fram mjölk så fortsätter jag såhär och blandar med ersättningen. Att ligga vid bröstet är helt enkelt inte Tims grej och det känns helt OK nu när jag släppt all ångest runt det hela. Kanske kan han tänka sig att amma något mål framöver när mjölken kommit igång ordentligt, men som det är nu räcker det inte på långa vägar till min store pojk!
Heja heja er som lyckades knipa över nyår, vet ni vad? Jag är inte ett dugg ledsen att jag blev igångsatt så tätt inpå nyår, vi fick ju världens finaste belöning!
Nu ska här fortsättas mysas