Stefanie skrev 2010-12-27 20:05:14 följande:
Hej!
Har inte skrivit något sedan jag skrev att min "Liten" kommit till världen. Har inte använt datorn och knappt svarat på sms... Har bara läst den här sidan nu.
Liten heter Elmo och är fyra dagar och vi har det jättebra!
Jag har inte haft så många stunder med händerna fria för Elmo har legat vid brösttet väldigt mycket första dagarna men nu när mjölken kommit igång ordentligt blir han mätt och belåten lite snabbare så jag kan få lite längre pauser.
Vi har haft fullt upp och träffat massa släkt och vänner så idag är första dagen vi varit hemma i lugn och ro. Var på bb på återbesök idag men annars har vi varit hemma och myst, så skönt!
Amningen fungerar verkligen felfritt och jag har inte haft några problem alls, jätteskönt! Ang. amningspump köpte jag faktiskt en avent isis begagnad på tradera. Den var bara prövad av förra ägaren och låg som ny i kartong med alla delar. Ägaren hade steriliserat den och jag gjorde likadant. Fick den för 180 kr vilket kändes bra med tanke att den är som ny. Det ligger många pumpar på tradera och man tjänar mycket pengar på det.
Jag har inte använt den än, men funderar på att börja med det för att ha lite mjölk i frysen.
Hoppas att allt går bra för er andra!
Är det några bebismagar kvar?
Hela inlägget skrivet med en hand..!
Vad härligt att höra att det går så bra! Vilket fint namn
Här är bebismagen kvar..