Är du rädd för spindlar?
Jag fashineras över människors rädsla för en liten spindel som aldrig gör något ont, utan bara går omkring och är, med sina med åtta ben (förvisso)!
Jag fashineras över människors rädsla för en liten spindel som aldrig gör något ont, utan bara går omkring och är, med sina med åtta ben (förvisso)!
Ja har avancerat från skräckslagen, till att ja slår ihjäl dom!! För ja får panik av att veta att den kan va någonstans i mitt hem. och det är det värsta!!
vi har dom Enorma, det är så man hör när dom kommer springandes över golvet! *ryser*
skickar med en länk och hoppas den fungerar
VARNING NI SOM ÄR RÄDDA FÖR SPINDLAR, OCH INTE ENS KAN SE DOM PÅ BILD
http://www.biolib.cz/IMG/GAL/43075.jpg
Kan tillägga att ja tog med en till en kompis som skrattat åt mig när ja talat om hur stora dom är. Man kan räkna dom 8 ögonen dom har!! Han vart helt ställd av hur stor den va!
Jag skulle aldrig kunna slå ihäl en sån. Tänk på ljudet när det splaschar! De gör faktisk nytta, men det fattar vi inte. De äter allsköns kryp som vi inte heller vill ha' ju. Är det benen du inte klarar av? Jag har ingen skräck, ingen fobi. Kan faktisk ta' dem i en mugg och släppa ut dem. Brukar bara låta dem vara i fred. MEN JAG MÅSTE ERKÄNNA ATT JAG FICK NÅGOT ONT I MAGEN, NÄR JAG KLICKADE PÅ LÄNKEN!
Nej jag är inte rädd för dem, men jag är tacksam över att katten tar hand om dem åt mig om de smiter in
Nån som vet hur gamla de stora husspindlarna kan bli? Hade en gång en på jobbtoa som bode i en liten springa under vasken. Den var där i några år, och blev större och större. Tror i allafall att det var samma.