Plus igen efter mf/ma
Hej tjejer! Tror jag klämmer in mig hos er jag!
Kör ju med IVF så för oss räknar jag ju endast de försök vi gjort innan vi lyckades igen efter MF.
Hej tjejer! Tror jag klämmer in mig hos er jag!
Kör ju med IVF så för oss räknar jag ju endast de försök vi gjort innan vi lyckades igen efter MF.
Tack rontgensyrra och kajsalisa!
Jag hoppas verkligen vi allihopa får gå hela vägen nu! Några direkta symptom vet jag inte om jag har, känner inte mycket. Lite molvärk sådär efter man har varit igång och lägger/sätter sig och vilar. Pruttar och fiser järnet!
Fick en nidationsblödning denna gången, jag hoppas det är till fördel denna gången - att det ska vara en starkare graviditet!
Läser om att vissa ska försöka komma på tidiga vul, vi genomgår ju ivf så det blir vul här innan vi slutligen skrivs ut från kliniken. Känns som det kommer ta evigheter tills dess, ska få en tid nu i veckan.
Och om testerna, mina tester har varit starkare denna gången än förra. Men det är väl olika hur pass fort halterna ökar, det skiljer ju så mycket från gång till gång.
Ringa MVC.. hm... kommer nog vänta någon vecka med det tror jag.
KUB/NUPP? En kompis gjorde det i v. 16 om jag inte missminner mig, man kan säkert göra det tidigare också.
Vanligtast för KUB/NUPP är väl mellan v.11-14
Äter du kombitabletter som Mitt val ska du ta två stycken per dag för att få i dig RDI. Åt dem förut, men har hittat en annan kombitablett på apoteket för kvinnor som man bara behöver ta en om dagen för att få i sig tillräckligt. Nu minns jag inte riktigt exakt mängd men det kan du läsa på din Mitt Val burk!
Lider verkligen med er som fått bekräftat.. Nu får det baske mig räcka!
Här väntar maken med att berätta för sina närmaste, jag däremot har berättat för min mamma, storasyster och min bästa vän. För mig känns det skönast att dem vet, oavsett hur det går.
Jodå, illamåendet kommer titt som tätt. Men har det inte när jag vaknar utan det kommer efter ca en timme uppe sådär. Isglass gör susen, men de känns konstigt at sörpla glass till frukost innan jag kan få ner riktiga frukosten ![]()
Evsi: fy va tråkigt
STOR KRAM till dig/er!
kajsalisa: skönt och ha det mötet över och att du inte behöver ha dåligt samvete. Har själv lagt motionen på hyllan för en stund, jag orkar inte!