Inlägg från: toksnippa |Visa alla inlägg
  • toksnippa

v 30.. ja då ligger man i lä Är i v.15 (14+5). Det tuffar på iallafall, men det är ingen höjdare med denna värmebölja som inte vill ge med sig. Men det vänder väl tids nog så man får väl stå ut med "eländet"

• toksnippa
    acure skrev 2010-07-19 14:57:59 följande:
    Tänkte bara att jag skulle höra  med tråden hur det var för er såhär i början av graviditeten, kräktes ni allihop? Är det någon som inte kräktes någonting?
    Jag mådde först bara extremt illa, ville nästan spy för att "få de gjort" ibland för det var så påträngade jobbigt att må så illa och inget mer hände. Sen triggades illamåendet upp ännu mer och jag kräktes flera gånger om dagen, och det händer fortfarande ibland att jag kräks på morgonen (v.16). Nu när det varit varmt har det blivit en o annan spya med..
  • toksnippa
    inga76: ingen erfarenhet och jag hoppas det är ofarligt, konstigt... kan vara slemhinnorna som spökar, en cysta ja vad som - men de borde ju läkaren sett varifrån blodet kom ifrån?

kajsalisa: är bra sugen på en själv.. men då blir man väl knäpp o missbrukar den! hur mkt fick du ge för den?
  • toksnippa

ligger också högt på övertrycket - liksom undertrycket som de väger tyngre på. Ska på BT koll imorgon igen, hoppas det är någon vändning nu - senast hade jag faktiskt bra värden! Konstigt men så var det från att legat jättehögt från start vid inskrivning..

• toksnippa
    Bjornis: så häftigt! Grattis till den lilla (ev.!) pojken då Nu vill jag dra fram tiden till vårat rul, kan fortfarande inte tro att vi verkligen är lyckligt lottade ännu.
  • toksnippa

Försäkringar håller jag på att jämför, de gratisförsäkringar bolagen ger är inte mycket o hänga i julgranen så jag vill ha komplett försäkring på en gång och inte vänta med det.

10 dagar till UL, kommer skaka som ett asplöv! Fy... jag vill veta att allt är bra på en gång, och får vi veta kön är det bara bonus

• toksnippa

Har också levt med alkoholister och det har periodvis varit svårt att tackla fulla människor. Jag har inga problem att dricka o sköta mig själv, jag är noga att dricka med måtta och vet mina gränser tydligt. Är mer att jag dricker (drack) ett glas vin till maten och så de sista åren. Maken är väl insatt i hur jag haft det då han kom in o mitt liv när det var mycket fylla runt om en. Är glad att han är så mån om mig, frågar om det är okej osv. Visst har han haft sina rejäla fyllor då jag blivit så förbannad när han raglat hem. Han förpassas till soffan
    Nu när jag är gravid vill han knappt dricka, jag säger att det är okej men han vill inte gärna utan avstår.
    Lider med dig Mabaja när din man gör så mot dig. Kram kram kram!!

• toksnippa
    rontgensyrra: åh, den låten hade vi också på vårat bröllop - den blev så lyckat framfört av en tjej som sjöng den för första gången (akut inhopp då vår solist brakade ner för en stentrapp 15 min innan vigseln).

Jag vill också ha lust till sex, fy.. jag är värsta torrisen och tycker sex är big no no just nu Just nu?! Eh... sedan bebis blev till typ... BLÄ!!
  • toksnippa

Här gick RUL jättebra! Bebisen visade upp sig så fint också, och vi väntar en liten kille! Blev framflyttade en dag så 8/1 istället 9/1. Hade mina aningar om att det var en grabb faktiskt

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma