Inlägg från: toksnippa |Visa alla inlägg
  • toksnippa

Plus igen efter mf/ma

Kan inte ha mina vanliga jeans knäppta iallafall sedan v.7-8, endast mina baggyjeans. Men de tror jag inte jag får igen längre. Använder mest gummisnodd på de jeans jag får över höfterna, jeansleggings och mammabyxor nu.

• toksnippa
    Påvägmotsyskon: Ja den jäser ju snabbare då kanske, vanligare iaf att den gör det Min är bara en minikopia av din, ha ha!  Yes, det planar väl ut sig här snart hoppas jag så man orkar leva lite mer. Man känner sig lagom tråkig just nu.
  • toksnippa
    Påvägmotsyskon: i min blogg finns de några magbilder om du är nyfiken - adressen finns om du kikar nere här i mitt inlägg.

pinklove: växtvärk gör ont! jag hade jätteont - speciellt mot kvällarna/nätterna, aj aj! Och när man ansträngde sig mycket.
  • toksnippa

Ja, är avis på alla som har flera veckors semester! Jag har bara 1½ vecka och några strödagar, inte så roligt i år men har ju inte hunnit jobba ihop så mycket betald ledighet så..

Måste glatt jobba tre veckor till, huvva! 

• toksnippa
    kajsalisa: tack! Ja det är motigt men så är de när man byter jobb, nackdelar o fördelar finns det ju alltid med allt! Helgerna är heliga, men tyvärr slavar man då med för vardagsysslorna kommer i kläm med heltidsjobb och lång pendling. 

Mabaja: jobbigt att magen inte är riktigt reko ännu! Och allt som är upp o ner gör ju inte saken bättre för gravidhumöret.. usch usch! Hoppas det snart vänder / lättar lite!
  • toksnippa
    Påvägmotsyskon: tack! Den är liten i jämförelse med din, hi hi!

fröken SJ: tack så mycket! Din mage kommer nog snart den med ska du se, för vissa smäller det bara till. Jag trodde det inte skulle synas så bra så här tidigt - men ack vad jag bedrog mig!

Mabaja: ibland behöver man pysa ur lite luft, aldrig kul med människor som är så negativa i ens omkrets och som även är ens familj dessutom. Tråkigt med en bitter syster
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma