Inlägg från: LittleJunia |Visa alla inlägg
  • LittleJunia

Plus igen efter mf/ma

Hoppar in här efter ett svagt men tydligt pluss för två dar sen! Lyckan är stor!!
    Nog för att man alltid varit orolig för missfall, men nu känns det värre än nånsin!!  Tänker och funderar mkt på varför det skulle gå vägen just denna gång..?
    Men jag måste börja tänka positivt istället!!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • LittleJunia

Tack alla! Undrar när man kommer landa??
    Tidigare graviditeter har  jag nojjat mig lite och kollat en hel del på toapappret .. jag kan säga att nu vågar jag inte ens titta.. oj,oj Jag hoppas innerligt att det kommer gå FORT framåt nu ibörjan så man kan börja njuta lite sen!

Har ni ngn BF-lista?

• LittleJunia

Hur har det gått idag Röntgensyrran? Fick du lyssna på hjärtat?

• LittleJunia

Idag är jag i v. 4+ 6. Precis samma tidpunkt som jag fick mitt första missfall. Och med den graviditeten hade jag BF idag, 28 juli!

• LittleJunia

Tack KajsaLisa! Ja, denna gången går det vägen för oss alla!

• LittleJunia

Fattar inte varför jag inte lyckas klistra med listan.. men om någon orkar så kan ni väl skriva in mig enligt följande:

LittleJunia- 30 mars (4:e försöket efter MA mars-10, samt missfall nov-09)

• LittleJunia

TACK Färnevik!

• LittleJunia

Klart det går bra imorrn, Färnevik!! Du har ju finfina symptom, så lillpyret där inne kommer vinka o sprattla så fint där inne så!!

Ser gärna en liten flicka här med... har ju en pojke sen innan så det vore ju väldigt skoj med en av varje. Men vi har precis som ni odd mest pojkar på mannens sida, så chansen är väl rätt stor att det blir en kille till!
    Men lika glad blir vi för det! 
    Lite roligt är dock att jag två gånger för ca 5 år sen blivit spådd att jag ska få 1 pojke o 1 flicka, så man kan ju hoppas att tarot tanterna har rätt

• LittleJunia

Färnevik- Varför fick ni sexförbud? Obestämd    STOORT Grattis till ett pickande hjärta!!!!!

• LittleJunia

Färnevik- OK, var lite intresserad av just vad det var genom sexet som skulle kunna orsaka missfallet, men då tror jag att jag förstår

cat79- Hugg har jag inte fått, men jag har de senaste dagarna haft ganska mkt knip, och idag är jag otroligt spänd och resultatet är givetvis en stooor mage

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma