Plus igen efter mf/ma
Stort GRATTIS till Mabaja!!!
Vilken förlossning! Man blir rent avis!!
Stor kram till er och stort lycka till med lilla Wilda!!
Stort GRATTIS till Mabaja!!!
Vilken förlossning! Man blir rent avis!!
Stor kram till er och stort lycka till med lilla Wilda!!
Jag är också lite rädd för stor bebis.. min lillkille vägde 4190 g och var 55 cm lång.. o det blev sugklocka..
Hoppas denne bebben kommer i tid, då kanske den åtminstone håller sig ungefär där, annars är jag rädd det blir större..
GRATTIS Sugarrussh!!!!!!
Såg gravtesterna i andra tråden!! Du kan ju inte vara något annat än gravid!!!
Min lilles huvudmått var 38 cm...
Sprack inget "extra" utan blev klippt istället.. och sen fick han ju dras ut med sugklocka. Hoppas jag får en bebis med mindre huvud denna gång! ![]()
Mabaja- Jag tycker det låter konstigt! Eller du kanske inte ammar? Då kan det kanske vara möjligt.
Min kom efter ca 6-7 mån. Då hade jag ju dragit ner på amning, men ammade fortfarande
Hos mig stämde inte den hypotesen, hade inte ngn halsbränna alls med Ludvig och han hade väldigt mkt hår när han kom (som han dessvärre tappade efter nån månad
)
Läkaren fick inte sugklockan att fastna, just för att han hade så himla mkt hår! ![]()
LALLAN- Vilka sööööta barn! jag blir helt såld!! Så myspysigt med tvillingar!!!! GRATTIS till dig!!!
Marlyn- Mitt missfall i v. 5 bestod bara av blod. Mitt MA i v. 10 var väldigt smärtsamt med stor hinnsäck (geleklump) med ett ca 1-2 cm foster i och ut kom moderkaka etc.
Ni som har kommit en bit på vägen, eller som redan fått, eller som vet sen tidigare barn. Kan ni själv känna hur er lilla där inne ligger.. alltså om huvudet är neråt?
Happiness- Hon kände förra gången (v. 34) Hon tyckte hon kände nåt härt där nere, men tyckte samtidigt att han låg lite på tvären... så hon fick väl inte ihop det riktigt... Men ska ju dit snart igen så får se vad hon säger då..
Försökte själv trycka lite nertill men kände inget... men man har ju inte kunskapen hur det skall kännas heller.. Men finns något stort och runt högt upp till höger... men är ju förhoppningsvis rumpan.. men har ingen aning..