Inlägg från: LittleJunia |Visa alla inlägg
  • LittleJunia

Plus igen efter mf/ma

GRATTIS på väg mot syskon till ett lyckat UL och en underbar liten prins!

Idag gick jag in i v. 7 och illamåendet kom som ett släng i ansiktet. Fy bubblan så illa jag mår nu! Jag hoppades att jag skulle slippa det även denna graviditet då jag mådde som en prinsessa när jag väntade min son. Hoppas hoppas inte detta blir värre nu...
    Så för första gången får jag ställa frågan, har någon nåt bra tips mot illamående?

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • LittleJunia

Namndiskussioner gillar jag!
    Edvin är också ett av mina favoriter! Dock heter sambons bror det, så det får bli som andra namn om det blir en pojke till. Just när det gäller pojknamn annars så är det rätt tunnsått.. blir nog en Philip om vi får en pojke.
    Flicknamn.. ja då finns det fler förslag från min sida, men typ inga från sambon. Så det gäller att sälja in dem
    En liten Thilde eller Ella blir det nog om jag får bestämma!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • LittleJunia

Är inte så aktiv här inne, då jag helt enkelt inte hinner läsa mig i kapp alla sidor ni skriver dagligen

Men jag kan inte låta bli att sprida min glädje idag! Var på inskrivning och fick höra de ljuvligaste hjärtljud idag!!
    Åhhhh så glad jag är!!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110330(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
  • LittleJunia

Tack Kajsalisa!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110330(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
  • LittleJunia

Havsklippan- Nej det är inte något som man normalt får göra. Det rekommederas egentligen innan v. 18 enligt min BM. Men jag bad snällt så då fick jag göra det!! Kan ju vara så att man inte hittar dem och då skapar det ju oro. Men nu är jag bara så himmelskt glad!

• LittleJunia

Jag menade så klart att det INTE rekomenderas innan v. 18.

Färnevik - Jag är i v. 11+5 (enligt BM 12+0). Och normalt sett så lyssnar de inte på hjärtat hos min BM förrän i besöket efter RUL dvs i ca v. 24

• LittleJunia
    {#emotions_dlg.flower}GRATTIS Pancakes!!!! {#emotions_dlg.flower}
  • LittleJunia

Jag har också ätit väldigt mkt sushi under båda min graviditeter. Förra gången skulle man inte äta lax och det gjorde jag inte heller... nu är det ok.. men jag väljer fortfarande att avstå. Jag äter mamma-sushi så då blir det vegetariskt eller men någon räka.
    När det gäller pålägg har jag bara käkat på.. så länge det är bra datum på förpackningen så har jag inte varit orolig!

• LittleJunia

Lite brunt på pappret igårkväll när jag var på toa... hade även en liiite brun flytning här om dan. Vad hade ni gjort, avvaktat?, Ringt och rådfrågat BM?
    Jag hade min sista mens den 22 juni, så det är ju hyfsat kring "menstider" .. ska det inte vara vanligt att man kan få "blödning" då?

• LittleJunia

Jag har ju inte varit på något VUL.. bara fått höra hjärtaktivitet i v. 12...
    Nojjig blir man såklart eftersomtidigare missfall ju börjat med bruna flytningar.. *suck*
    Men bara att avvakta och hoppas

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma