Inlägg från: LittleJunia |Visa alla inlägg
  • LittleJunia

Plus igen efter mf/ma

2 barns mamma- Nej, inga ilningar än... försöker känna där nere, men känner verkligen inget...
    Småland- Tror jag förstår vad du menar.. men har svårt att känna

Får väl helt enkelt vänta till BM känner nästa gång!

Tack för att ni svarat!!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
  • LittleJunia
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-19 20:37:05 följande:

Haha juste du har BF 1 april
    Men ja men då får du vänta när bm känner efter

Ja, snacka om att man får höra om att man har ett aprilskämt i magen... *suck*
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
  • LittleJunia
    sugarrush skrev 2011-02-19 21:33:17 följande:
    Tack för tipsen 2barnsmamma! Skönt att få lite input från en rutinerad som du!

Jag käkar massor av frukt och sånt, och så dricker jag flera liter om dagen men nej, den lätta går vi inte på, verkar magen tänka.
    Ska inhandla lite lactulos nu i veckan, se om det ger ngt.

Mitt järnvärde var som vanligt jättelågt (101) när jag var hos BM nu i veckan så nu måste jag käka järn också och det gör ju magen ännu hårdare. Hemorrojder, here I come! (men ja, det får det vara värt för att få en bebis! )
    Hemorrojder... nej, tacka fan för det! Kan knappt gå idag
  • LittleJunia

telgebo - Hård brukar man bli av järntabletter.. och det brukar man ju inte äta så tidigt i graviditeten som du är nu.. så kanske inte så konstigt att du inte är hård i magen!

• LittleJunia

Vad spännande Sofy!!  Önskar dig stort lycka till!!!
    Om det sipprar och det är fostervatten så har han säkert fixerat sig nu, för annars skulle det nog komma mer än bara sipprande... För det brukar ju vara huvudet som sätter stopp för att det blir just mer än sipprande...

• LittleJunia

Var också tvungen att kika in, innan jobbet. Hoppas det går bra för dig, Sofy!

• LittleJunia

Sötfilur- Jag var på Spa för ca 3 v sen. Det innebär att jag vid det laget hade knappt 2 mån kvar till BF. Det var iaf hur bra som helst!

• LittleJunia

2 barns mamma- Får jag en kille eller tjej? Och vilken datum kommer h*n? Och hur stor blir h*n?

• LittleJunia
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 20:40:15 följande:
    Den 110411 Kommer en pojke att titta ut
    Han kommer att vara 4350g och 54cm

Sambon tror också på den 11/4!  Isåfall blir det PRECIS en vecka mellan våra födelsedagar i denna lilla familj!
    Sambon fyller år 28 mars, sonen 4 april, bebis ?, jag 18 april.  Lite komiskt hade det varit! 
  • LittleJunia
    Mamma till W skrev 2011-03-04 20:58:42 följande:
    var därför jag låg ner i badkaret, då låg ju magen något mer på sidorna än rätt på... så använde jag spegeln.. och jag har en ganska stor spegel.. haha... de små funkade inte... :)
    Sånt får sambon sköta på mig
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma