Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Jag rekommenderar fortfarande mariannefluffet till kladdkakan

• Muffe80

Var det jag som sa att jag ville må illa... JAG TAR TILLBAKA DET... Fy fan va illa jag mår... ligger nu i soffan och orkar inte göra ngt, låg förut på golvet i duschen och ville bara kräkas men inget kommer... mår bara illa...

Mådde illa i går kväll också men inte så här illa, och idag lite grann under hela dagen och NU sedan en timme slog det  verkligen till....

Dööööda mig snabbt!!!

• Muffe80

Finns det på apoteket?

inget som skadar fostret?

• Muffe80

Tack sofy, får köpa det om det är likadant imorgon... det jobbiga är ju att orka jobba också...

Har nog frågat detta nyligen men står i valet och kvalet själv om vi ska göra KUB... får en tid i mitten av oktober på tittut i Sthlm om jag vill... kanske man ska boka? Eller få och få, det kostar 1800 kr men då får vi film och bilder också

Kanske känns skönt att göra det, såg precis en tråd om en tjej som var förkrossad över att hennes barn skulle ha downs... hon var i v 30 nu ...

Har ni gjort eller ska göra KUB?

• Muffe80

Har något att göra varje kväll denna vecka och nu blev vi bortbjudna till sambons bekanta också...i helgen, på min lediga kväll när vi eg. skulle bara till mina föräldrar och äta men det visste inte sambon om...
    Hm, vem tackar man ja till? Har noll lust att träffa folk om jag mår illa samt hålla på att smussla samt att jag vill vara "ledig" en dag utan främmande människor också...

Vad skulle du gjort?

• Muffe80

Lösningen är att surfa på arbetstid

• Muffe80

Jag har lite värk nu, trycker till ibland liksom och blir rädd direkt och tänker missfall.. men inget blod än här heller. Jag kommer nog slappna av mer efter v 9 -10 när missfallet kom sist...

Fick erbjudande om tid den 21 okt idag för KUB, tror vi kommer ta detta!

däremot avbokar vi hälsosamtalet... vi kommer inte få veta ngt nytt och dessutom är en del på jobbet vääääldigt misstänksamma mot mig och tror att jag är med barn.... var får de det ifrån?

Även mina vänner säger samma sak, va fan, utstrålar jag gravid eller??

• Muffe80

Vad mysigt att se den lilla sprattla runt, jag läääängtar tills det är min dag!!!

Angående ni som gjort KUB, om modern har låg vikt, betyder det bättre siffor då eller?

• Muffe80

Äckelvarning nu:

Va fan, nu när jag gick på toa och sedan kollade ner i toan så såg jag ngt halvrött, brunt som en liten klump... Vet dock inte om det kom när jag kissade eller hm ... gjorde nummer 2... hoppas på det sista... nu blir jag jätterädd..

Inget blod när jag torkade mig men om ngt kom ut när jag tog i så kanske det är mer blod på gång?

• Muffe80

Klump var fel ord, men slem... typ 1,5 cm stor... ljusrosa, brun typ... ja det kan kommit därifrån... men nu är jag livrädd ändå...   brukar dock inte vara känslig där, men man kanske blir det i och med grav.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma