sugarrush skrev 2011-03-18 14:21:43 följande:
Okej, då hängde vi nog i samma tråd under september, jag blev gravid för andra gången i augusti, men förlorade det i ett ma som upptäcktes i mitten på september. Jag försökte att minimera snacket om ma i den vanliga BF-tråden, för jag vet att många där inte varit med om det, och det vore synd att skrämma dem i deras graviditet...
Om du vill prata om det och bearbeta det som hänt är det här en superbra tråd, där alla förstår vad man varit med om och kan stötta. Ärligt talat vet jag inte vad skulle gjort utan tjejerna i den här tråden (och den i systertråden, där man väntar på plus). De är bara bäst!
Nu har jag kommit ända till 12+5 och det är helt fantastiskt. Trodde aldrig jag skulle komma hit. Jag mår bra, har molvärk och lite svagt illamående men kan inte klaga - jag är så enormt glad över att vara gravid igen!
Hur mår du i din graviditet? Kram!
Skönt att du kommit så långt, denna gången blir det bebis för dig garanterat :)
Det är värt att må dåligt nu för sen när man väl har lill* i famnen så glömer man bort allt!
Verkligen jätte glad att det går så bra för dig nu. Jag mår också ganska bra, mått illa bara ett par ggr i vecka 7 men inte kännt något mer av det, starkare luktsinne har jag, väldigt ömma bröst, ,molvärk då o då men det värsta för mig är tröttheten! Tar död på en. Jag har inte varit på VUL eller liknande så jag vet inte om lill* mår bra men jag tror o hoppas det för jag har ingen anledning att vara orolig, ingen blödning.
Ska däremot gå på UL i vecka 12, det erbjuder de här i Kalmar så därför gör jag ingen VUL tänkte jag.
Kram!