Inlägg från: MelikaH |Visa alla inlägg
  • MelikaH

Plus igen efter mf/ma

Pancakes skrev 2011-04-08 12:50:12 följande:
    Ja, men visst kan du göra det. Har väldigt svårt att tänka mig att man skulle kunna bli full av massa dammsugare :) Det är säkert bara "punchessens" eller nåt sånt i. Svulla på!
    Skönt, nu ska jag vräka i mig ett par st Tungan ute

Tack för svaret Glad
  • MelikaH

Har en fråga till... när började ni som tidigast känna av bebben i magen? Någon märklig känsla under naveln?

• MelikaH
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-08 13:20:41 följande:
    12+6 fatta de inte förens 13+2. idag har de varit flera gånger!:)

hur känns de?
    Jag vet inte om jag ska tro på att det var det men det kändes inte som ¨kurr¨ i magen utan lite under naveln som vet inte hur jag ska förklara men lite bubbligt på något sätt i bara en sekund typ. Det var på morgonen när jag la mig på rygg o sträckte ut benen lite smått. Gick väldigt fort, förstod inte något. Men jag e ju bara 11+1 idag så det var nog tarmarna som spökade till tror jag. Måste vara fööör tidigt.
  • MelikaH
    Safireee skrev 2011-04-08 13:29:32 följande:
    Jag tycker också att jag känner något, men jag är bara ca 12+0. Det är kanske för tidigt? Har känt massor i två veckor nu, men jag tror det har varit tarmarna mest. Möjligen att jag känt något mer idag och igår, men som sagt, kan vara tarmarna. Flört Såg ju iaf igår att parveln var väldigt rörlig och sparkade hela tiden. Men det borde ju rimligen inte kännas ännu, eller?

Förra gången kände jag fladder från vecka 17 och sparkar från vecka 19.  
    Har ingen om det var det, känns så tidigt för mig. skäms nästan för att tro att det kunde ha varit bebben hehe.
    Grattis för lyckat UL, skönt :) 
  • MelikaH
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-08 13:42:04 följande:
    jag trodde med de va förtidigt men är nu säker på att de e bebisen.. de e inte som nåt magkurr eller bubble för mig iaf..och idag när de sprattla en massa där testa jag sätta min angelsound där och bebben låg precis där de kändes..
    Jag vet inte hur jag ska förklara det, finns inget ord för det men jag har aldrig kännt det innan. När magen kurrar så låter det ju med men detta var bara inom mig, gick fort. Men det måste väl vara för tidigt i V 11+1?
  • MelikaH

Nej, vad synd om Sofy. Hoppas att hon har honom i sin famn snart.

• MelikaH

Hur är det med dig sugar? Har du kommit hem från Turkiet?

• MelikaH
    needtobreathe skrev 2011-04-13 11:04:43 följande:
    Här är vår lilla skapelse! :)

Gud så söt han är Sofy, verkligen perfekt liten kille Glad

Njut bara nu! Mår du sjäv bra?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma