Plus igen efter mf/ma
Melika, jag upptäckte mitt ma genom en liten brun flytning i v.8.
Jag bara "visste" direkt att det var ma, även om jag vet att man kan få spottings utan att det är ngn fara. Jag hade ju haft mf tre månader tidigare, så jag tyckte mig känna igen känslan. Jag var på shoppingsemester i New York men låg på hotellrummet i princip hela veckan för att jag blödde brunt, och bara grät och grät..... Kände mig verkligen ensammast i världen.
Ingen verkade tro på mig dock, alla sade att det var såååå normaaaaalt, även här på FL (jag minns vagt att det uppfattades det som gnäll av vissa, och det sårade mig verkligen... ) Men jag hade rätt. Fostret var dött sedan flera veckor tillbaks. Upptäcktes med VUL när jag kom hem.
Denna gången känner jag mig absolut inte samma som sist så jag hoppas att det är ett bra tecken.
Jag har ¨bara¨ gått igenom det en gång och det tog hårt på mig, tänker på dig/er som haft det flera gånger, hemskt :( som sagt jag läste mycket av det du skrev innan och kunde aldrig tänka mig att gå igenom ett MA/MF men där hade jag fel.
Nu försöker jag bara tänka positivt och att allt ska gå vägen.... känns skönt att läsa här hur det har gått för alla och ni som snart har BF, underbart :)
känner mig hur hemsk som helst
nej, men man får träffa så många olika personligheter, ganska kul faktiskt.