Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

{#lang_emotions_gravid}Beräknad förlossning{#lang_emotions_gravid}

November 2010
    Nataliesliv 20 nov (1a försöket efter MF)

December 2010
    Majmamman08, 11 december (1:a försök efter MF)
    Lallan 23 december (ma v11, mf v 14)
    Maria A 78 24 december
    No way 28 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter 2 MF)
    nyttförsök2010 29 december (1:a försöket efter MF)
    cat79: 30 dec (avbryt.grav v 22 nov-09, MA jan-10)

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    Mini Söderling 2 januari
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari.
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)
    Smålands jänta i storstaden 7 januari (4:e försöket efter MF)
    toksnippa 9 januari (2:e försöket efter MF)
    Bev 10 januari (3 mf sen okt 2009)
    misslouie 17 januari (5:e fösöket sen MF okt-09)

• kajsalisa

Tänker på dig Evsi. Tog mig friheten att ta bort dig från listan. Kom snart tillbaka!
    Kram kram!

• kajsalisa

Underbart att du hittade hit misslouie! Nu jäklar ska det gå som tåget... {#lang_emotions_cool}

• kajsalisa
    MB73 skrev 2010-05-11 15:19:09 följande:
    Hej!Jag var en av dem som hängde i MA/MF listan i början men plussade ganska snabbt. Dock hade vi ingen uppsamlingstråd då, så vi flöt ut lite här och var. Hoppas det är OK att jag hänger på Er här även om jag har BF lite före er. Jag började skriva till dej Kajsalisa i mA/MF tråden om vilken MVC etc du går på, men insåg sedan att det inte var riktigt rätt forum att prata om det där, så jag frågar här istället! Finns det fler i tråden från GBG-området?! Är alla förstöderskor eller har Ni barn sedan tidigare? Själv har jag redan 2 busungar på 3½ och 4½.KRAM!
    Heeej! Kul att du hittade hit. Du var en av dom som plussade innan jag kom till förra tråden, så här är min historia lite kort...
    Plussade i början på dec, UL 4 jan och konstaterat MA. Cytotecbehandling två veckor senare, och nu plussade jag igen 24 april. Första barnet på g...
    Går på Barnmorskegruppen och var där första gången idag. Du?
  • kajsalisa

No way; den där tröttheten känner jag igen. Toksnippa; jag gjorde det!!! Jag tog mig till gymmet trots allt. Fast nu för tiden blir det ju förstås bara ganska lätta vikter...

• kajsalisa

MB73; det verkar vara fler som är nöjda med BMG. I stort sett alla jag känner som är gravida eller nyligen fått barn går/har gått där. Jag går hos Lisbeth. Jag har inga barn sedan innan och har inget att jämföra med, men går privat för att dom erbjuder lite mer än landstinget, som tidigt UL t. ex...

• kajsalisa

Tråkigt Mini. Kom snart tillbaka!!!

• kajsalisa

Röntgen; sitter med bara telefonen till hands så jag har tyvärr också svårt att snygga till listan. Ingen panik. Jag löser det imorgon om ingen annan gjort det innan dess. Vila nu gumman!!

• kajsalisa

Idag är det min tur att vara totalt knockad. Är sååå trött. Tror att det där gymbesöket igår tar ut sin rätt idag...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma