Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Oj, vad ni har varit dukiga på att skriva (å att sy) tjejer. Jag har varit bortrest i helgen, men är nu hemma. Bagaget kvar i Amsterdam dock... typiskt!
    Har läst ifatt allt, men kan inte kommentera allt.
    Hur som helst så vill jag i alla fall säga att JAG MÅR ILLA!! Kräktes nästan på Colosesum härom dagen, och det hade ju känts rätt tråkigt med ca en miljard människor runt omkring. Har insett att jag måste bli noggrann med att äta, annars mår jag dåligt. Svårt att äta när man inte är sugen dock...

• kajsalisa
    Lallan; skönt att höra att allt var bra därinnne. Stor kram!
  • kajsalisa

Hej tjejer!
    Har varit lite dålig på att skriva på sistone. Befinner mig lite i ett vakuum just nu där jag är trött, å trött på att jobba. Vill ha ledigt nu. Å så vill jag bara att tiden ska gå snabbt till UL. 3 1/2 vecka kvar....

• kajsalisa
    rontgensyrran skrev 2010-05-18 14:00:48 följande:
    Då är det inte VUL du ska på??? Jag har idag en vecka kvar :)Även jag är trött som bara den samt att imellanåt mår jag illa :/ Fast det är jag glad för, då borde ju allt vara som det ska eller hur flickor??Kram
    Nä, det är UL jag ska på. Går ju privat, så där erbjuder dom UL i samband med inskrivningen i vecka 10-11.
    Håller med dig, även om det är jobbigt att vara trött och må konstant halvilla så är det ändå en bekräftelse på att allt förhoppningsvis är som det ska där inne. Mår "sämre" den här graviditeten än förra, så jag hoppas att det är ett gott tecken...
  • kajsalisa

Lallan; jobbigt (fast bra) att du mår dåligt. Kram till dig!!

• kajsalisa

Nån mer än jag som känner sig helt uppsvälld? Jag äter mindre än vanligt pga jag känner mig konstant olustig, men känner mig ändå vråltjock. Å inte gravidtjock alltså...

• kajsalisa

Så det är fler än jag alltså?! Skönt att höra. Har ju inga barn sen innan och hade inte alls lika många symptom förra gången, så det är svårt att veta hur det "ska" kännas. Därför är det så bra att jag har er här mina kära nätvänner. :)

• kajsalisa
    gemigsinnesro skrev 2010-05-20 12:16:00 följande:
    Tack för alla tumhållningar :)Jag vågade först inte kolla på skärmen alls men när hon började prata om fostret, hur långt det var och visa  olika kroppsdelar och så så tänkte jag att det måste ju vara ok då. Och visst ett litet frö på 17mm med ett hjärta som slog för fullt :). Lika stort som v8+4 vilket stämmer rätt bra med vad jag trodde...4 dagar framflyttat men det gör absolut ingenting :). Så himla skönt!
    Såååå underbart. Jag lever i precis samma skräck eftersom jag också hade ett MA i januari. 3 veckor kvar till UL. Pust!!!
  • kajsalisa
    Cat79 skrev 2010-05-20 18:16:22 följande:
    Härligt med lyckade VUL. Håll gärna tummarna för mig imorgon - är så nervös!Kram
    Hoppas att ser bra ut idag!
    Kramis
  • kajsalisa
    Cat79 skrev 2010-05-21 09:19:14 följande:
    Är så lycklig! Idag såg vi ett pickande hjärta och ett foster i miniformat (huvud, rygg..) - känslan är obeskrivlig. Är i 7+6. Ha en underbar helg. Kram
    Stooort grattis. Vilken lättnad!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma