Plus igen efter mf/ma
Amen hur är det ens möjligt?? 20 minuter efter avklarad middag och jag känner mig hungrig igen. Uppblåst som alltid nu för tiden, men ändå en hungerskänsla. Anyone else??
Amen hur är det ens möjligt?? 20 minuter efter avklarad middag och jag känner mig hungrig igen. Uppblåst som alltid nu för tiden, men ändå en hungerskänsla. Anyone else??
Hm... Kanske en sömmerska kan justera den om det skulle behövas?! Som tur är äter jag inte så mycket onyttigt utan försöker hålla mig till frukt, men med denna uppblåsta känsla känns det som jag gått upp 5 kg ändå...
Lycka till idag Röntgensyrran. Ser med spänning fram emot att höra hur det gick i eftermiddag. Kram kram
Röntgensyrran; hur har det gått??! Sitter ju som på nålar här i väntan att höra ifrån dig. Hoppas, hoppas, hoppas du har goda nyheter... Kram
Åh så underbart Röntgensyrran. Ännu ett steg i rätt riktning. Blir alldeles tårögd när jag läser om det. Stor grattiskram till dig.
Har sett din fina bild i galleriet Röngensyrran. Full av hormoner som jag är, blev jag helt tårögd igen.... ;)
Förstår hur du känner dig Bev. Jag tycker man slängs mellan hopp och förtvivlan mest hela tiden. Ena dagen känns allt prima och andra dagen är man övertygad om att det inte finns nåt därinne.