Plus igen efter mf/ma
Nej fy va tråkigt Mallanis. Så orättvist. Vi ser fram emot att ha dig tillbaka här snart igen. Stor kram!!
Nej fy va tråkigt Mallanis. Så orättvist. Vi ser fram emot att ha dig tillbaka här snart igen. Stor kram!!
Åh va skönt att höra Toksnippa!!
God morgon!
Det är klart att det är magen som växer, Bjornis. Du har ju kommit långt nu
En vecka kvar till nupp - så spännande!! Då får ni se en ny pose av lill*n. Samma dag, den 10e, ska jag faktiskt på första vul. Tjohooo!
Jag var nyss på toa och där var det rosa tillbaka igen. Men nu har jag bestämt mig för att skita i oron (?) för jag har ömma bröst och känner mig gravid. Så det så. Jag vägrar något annat just... idag... denna timme... nu.
Mallanis: Jag har skrivit i din gästbok också och hittar inga fler ord än att det är så elakt och orättvist och att vi alla önskar att du fick vara kvar här...
Beräknad förlossning 
Flyttade fram listan då den låg mååååånga sidor bak.
Mallanis; tog mig friheten att plocka bort dig. Kom snart tillbaka med goda nyheter! Kram
Välkomna hit Odd och Norpan, å grattis. Är så glad för er skull. :)
Odd; angående sex eller inte.... Jag skrev till barnmorskorna här på FL och frågade om man skulle ligga lågt på den fronten om man fått missfall förut, då jag har hört att både sperma och orgasmer kan ha sammandragande effekt, men dom sa att det inte ska vara några problem om man har en "normal" graviditet i övrigt....
Undrar en sak... Till och från senaste veckan har jag haft superont i ländryggen, som riktigt jobbig mensvärk typ. Det håller dock bara i sig i några minuter. Ska man oroa sig? Någon annan som känt likadant?