Plus igen efter mf/ma
Nää huvudändan? Jag vill hålla i vul-grejen!
Nää huvudändan? Jag vill hålla i vul-grejen!
E de ju inte!!!! Du gör ju massor av kuliga ul hela tiden ju! Du får stå vid huvudändan!
Okejrå. *sur*. Pratar du om din eller Mimmis förlossning nu förresten? Jag vill vara med på båååååda!!!
Jag är visserligen rätt van vid nedbajsningar efter 3 månader med en bebis
(hehe nu vet du vad du har att vänta...!) men jag tror nog jag väljer huvudändan då. Kanske smyger ner mot slutet när huvudena kikar ut....
Hehe MCT de kanske kommer på din födelsedag!
Vad komiskt om det blir på din födelsedag. Tre fjärdedelar av familjen fyller år samma dag. Haha
23 minuter kvar Mimmi! Men du jag är skitbra på att hålla i grejen! Du kanske kan hålla min bebis under tiden? Praoa lite inför ditt kommande jobb liksom...?
Mimmmiiiiiiiiiii, hur gåååååår det???????
En timme har gått nu efter Mimmis läkarbesök.... Jag är nervös!
Jag ryser! Gåshud över hela kroppen och tårar i ögonen.
Nu. Är. Det. Er. Tur.
Äntligen!
Grattis Mimmi.
Sofy, du vet, visum behövs bara om man är en suspekt person....
Grattis qatteriin!!
Vilka fina magar Mabaja och MCT! Hehehe minns hur det var att vara en strandad val... Det mest komiska var när vi skulle färdknäppa de där sista dagarna, herregud vad det var omöjligt.. Typ "du där bakom valen, du kan väl säga till när du är klar, eller om du är sugen på nån annan ställning får vi ta en konstpaus så du får rulla mig till någon annan ställning, men föreslå inte någon ridställning för det kommer knäcka dig på mitten, bokstavligen... "
Hehehe sweet memories...
Fy fan.... Vad ledsen jag blir Mimmi! Anade det värsta när jag såg MCT:s Facebook-status. Så jävla, jävla ledsen för er skull. Förbannad på livet! Ni förtjänar ju det bästa. Fan.
Största största kramen till er.
Håller tummarna Havsklippan! Och tårna!
MCT: Hihi så kändes mina förvärkar. Ett dygn senare födde jag barn!
MCT: Jag hade också uvi när jag var preggo, och fick lite sammandragningar i vecka 23 eller nåt... Ett piller och så var det problemet ur världen.
Snyggo MCt! Snart eru tvåbarnsmorsa!