Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Nää huvudändan? Jag vill hålla i vul-grejen!

• sugarrush

E de ju inte!!!! Du gör ju massor av kuliga ul hela tiden ju! Du får stå vid huvudändan!

• sugarrush

Okejrå. *sur*. Pratar du om din eller Mimmis förlossning nu förresten? Jag vill vara med på båååååda!!!

• sugarrush

Jag är visserligen rätt van vid nedbajsningar efter 3 månader med en bebis (hehe nu vet du vad du har att vänta...!) men jag tror nog jag väljer huvudändan då. Kanske smyger ner mot slutet när huvudena kikar ut....

• sugarrush

Hehe MCT de kanske kommer på din födelsedag!

• sugarrush

Vad komiskt om det blir på din födelsedag. Tre fjärdedelar av familjen fyller år samma dag. Haha

• sugarrush

23 minuter kvar Mimmi! Men du jag är skitbra på att hålla i grejen! Du kanske kan hålla min bebis under tiden? Praoa lite inför ditt kommande jobb liksom...?

• sugarrush

Mimmmiiiiiiiiiii, hur gåååååår det???????

• sugarrush

En timme har gått nu efter Mimmis läkarbesök.... Jag är nervös!

• sugarrush

Jag ryser! Gåshud över hela kroppen och tårar i ögonen.
    Nu. Är. Det. Er. Tur.
    Äntligen!
    Grattis Mimmi.

• sugarrush
    needtobreathe skrev 2011-12-30 17:19:37 följande:
    Det gör ni verkligen!

Nu får du pallra dig upp hit snart igen för en fika me mig o mct! o havsklippan o mabaja ;) Du bor ju helt feeeel förståru väl!  
    Jag då? Buhuuu...
  • sugarrush

Sofy, du vet, visum behövs bara om man är en suspekt person....

• sugarrush
    needtobreathe skrev 2011-12-30 18:49:07 följande:
    Ajfan.... Vad är så suspekt med mig då? Hahaha!
    Asså, tror bara FL tillåter bara typ 3000 tecken per inlägg så det är väl ingen idé att ens börja räkna upp...
  • sugarrush

Vilka fina magar Mabaja och MCT! Hehehe minns hur det var att vara en strandad val... Det mest komiska var när vi skulle färdknäppa de där sista dagarna, herregud vad det var omöjligt.. Typ "du där bakom valen, du kan väl säga till när du är klar, eller om du är sugen på nån annan ställning får vi ta en konstpaus så du får rulla mig till någon annan ställning, men föreslå inte någon ridställning för det kommer knäcka dig på mitten, bokstavligen... "
    Hehehe sweet memories...

• sugarrush

Fy fan.... Vad ledsen jag blir Mimmi! Anade det värsta när jag såg MCT:s Facebook-status. Så jävla, jävla ledsen för er skull. Förbannad på livet! Ni förtjänar ju det bästa. Fan.
    Största största kramen till er.

• sugarrush

Håller tummarna Havsklippan! Och tårna!

• sugarrush

MCT: Hihi så kändes mina förvärkar. Ett dygn senare födde jag barn!

• sugarrush

MCT: Jag hade också uvi när jag var preggo, och fick lite sammandragningar i vecka 23 eller nåt... Ett piller och så var det problemet ur världen.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma