Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-09-06 11:57:50 följande:
    Sugar, haha! Helan och halvan... Vi kallar dom who och what... Ska förklara med Youtubeklipp sen. :)

Ang mitt blodvärde är det fortfarande bra men lågt för att vara mig! Brukar ligga runt 145-146! Alltid gjort.. :) men som sagt, fortfarande bra!
    Vilken kvinna! 145-146 alltså!
    Jag skulle gärna bli blodgivare men de vill inte ha mitt blod.. frossade i leverpastej och tillskott en gång för att lyckas komma upp i 125 som var gränsen... men nej, jag kom inte högre än 115 och blev bara fisig...
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

SoMa, jag har gjort det! Men man ska väl inte ta lika delar bikarbonat och urin? Jag läste att det var 1-2 tsk till en kopp urin....

Iallafall, mitt första testresultat verkade visa på tjej, det fräste inte. Men andra gången jag gjorde det kom det lite skum på ytan, dock inget fräsande då heller.. Hmm.. Så jag är inte säker på va det betyder, vad tror du?

• sugarrush

Hmm får väl göra det då. Har du gjort testet?

• sugarrush

Nu har jag gjort testet igen! Med morgonurin, och lika delar bikarbonat o urin.
    Inte minsta bubbel, skum eller fräs!

• sugarrush

SoMa, då kanske du har en liten tjej därinne? Spännande!

Nej, vi har inte kollat kön, sambon vill inte veta i förväg. Jag är dock så sjukt nyfiken att jag lite smådesperat testar med bikarbonat och andra högst vetenskapliga metoder... Och rödkålstestet har jag gjort också, det visade på tjej. Har du testat rödkålstestet?

• sugarrush

MCT: Jo men leta upp en kaka som innehåller bikarbonat, och säg att du fått värsta cravingen på just den kakan och bara MÅSTE baka den idag!

• sugarrush

Tjenahej brudar, gamla som unga
    Jag har köpt två påsar bikarbonat nu...moahahaha! MCT ska jag skicka över lite eller?

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Härligt MCT! Dränkte du in kuvertet riktigt ordentligt? Det ska ju hålla vätan ända till Skåne...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma