Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-08-22 13:09:02 följande:
    Nu var inte mina blodprover klara, vilket jag misstänkte så jag fick inga siffror mer än att nackspalten var 1,7 resp 1,9 mm vilket var jättebra tydligen.
    Låter som jättebra värden, i mina amatör-öron iallafall. Tror jag hade ungefär samma eller kanske till och med lite mer än så, men fick ändå risk på 9000 någonting. Kanon!  
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Haha leaeva, härligt att de redan syskongrälar därinne! Låter hur mysigt som helst! Hoppas du somnade till slut!

Sofy, My GOD vad söt han är!

Vaknade just av en mardröm, att bebisen var död! Upp och leta upp dopplern.. Men den verkade må prima, skönt! Jag vill ha ut den nu!

Kram alla, ha en fin dag!

• sugarrush
    MCT79 skrev 2011-08-24 15:07:21 följande:
    Sitter och tokbölar! De ringde precis från Ultragyn med mina provsvar från KUB-testet! Båda tvillingarna har fått risken 1:20000 !!!!

Så lättad!!!
    WOOOOOWWWWW vilka kanon-siffror! Kan väl knappast bli bättre!
    Vad härligt att du gjorde KUB, nu kan du släppa den oron och bara NJUTA!
    Superstort mega-grattis!!!!!!!!!!!!!!!!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    GravidGravid
    SkålSkål
    NalleNalle
    Hurra för MCT:s tvillingar!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Stackare MCT! Hoppas det blir bättre snart!

Är lite nervös, sambon är på jobbresa på andra sidan Europa, och han kommer hem först på onsdag morgon. Försöker ta det superlugnt så inget triggar bebben att titta ut innan dess. Har dock en nära vän som kan rycka ut om något händer, vilket det bara INTE FÅR göra!!!!! Gah, bara 4,5 vecka kvar ju!

• sugarrush

Lider med dig Kjaam! Tur att det inte är så långt kvar. Hoppas de kan tänka sig att sätta igång dig lite tidigare, det gjorde de med en bekant till mig. Kram på dig!

• sugarrush

MCT!!!! Nu blir jag rejält orolig!!!!! Gumman, säg att det inte är ngn fara med bebisarna!

• sugarrush

Kjaam, finns det möjlighet till ex. Akupunktur på ditt sjukhus? Kan du använda tens-apparat? Hur är det med andra bedövningar, som ex morfin eller sterila kvaddlar?

• sugarrush
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-08-29 09:52:00 följande:
    Akupunktur funkar inte på mig. har fått de för å inte varit hjälpt ett skvatt tyvärr. Sen TENS har motsatt effect på mig. jag får mer ont ingen hitt de heller. Sterila kvaddlar  är att ersätta en smärta med en annan vilket inte heller funkar i mitt fall, för smärta e ff smärta å de tröttar ut mig. Morfin e de jag kan få innan EDA kan läggas. Å lite lustgas.

Min kropp e inte den roligaste.. fungerar inte riktigt som alla andras tyvärr. 
    Åh vad jobbigt det låter! Vi får hoppas att du får en komplikationsfri förlossning! *kramar om*
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Puuuuh MCT vad orolig jag blev där en stund för dina bebbar. Bra att du fick hjälp mot migränen! Vila nu! Mega-kram!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma