Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Skönt Leaeva! Livliga bebisar..hahaha! Klart de blir vilda när de har värsta feta gänget med sig därinne!

• sugarrush

MCT du är en fighter! Dina barn skulle bara veta vad du genomgår för deras skull! Du är såååå stark och sjukt grym! Du ska vara solt över dig själv!

• sugarrush
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-09-02 14:24:39 följande:
    De e rätt skönt att va inlagd även om de e trist! Har ju så ont så de e bra att få hjälp! Ka inte äns gå på toa själv nu! Med piller i kroppen!Maken kan ju inte va hos mig hela tiden! Hade 39,7 i temp när vi kom in! Min kropps sätt att reagera på smärtan! Nu e den nere tack vare medicinen å mina sd e borta! Har inte sovit på 2 nätter heller så de gör väl sitt!

Har ett fint rum med balkong å egen tv! Dock en 2 pers sal! Men hon som låg här fick akut snitt när vi kom så nu e jag ensam! Maken e å hämtar grejer till mig!hade Inge väska med mig! Så jag får hit min dator! Kan surfa å kolla på film! Har ju 29dagar kvar men hoppas på mindre! 9dagar till 37+0 så jag hoppas på att dom hjälper mig får ut pyret då!

Kram
    Åh gumman, hoppas du inte behöver ligga där alltför länge! Skönt att du gillar det, jag tror jag också hade tyckt det var lite skönt att ligga inne, men inte alltför länge, då hade man nog blivit rastlös. Bra att de har koll på bebben i magen,  och hoppas du får chans att vila lite nu.

Kan tipsa dig att ladda hem serien Mad Men, om du behöver lite tidsfördriv, skitbra verkligen, jag har fastnat totalt i den serien!

Jättekram!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Leaeva, hur är det med dig och Winston?

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-09-02 15:44:42 följande:
    MCT har läst ikapp nu. Vad hemsk upplevelse fyy. Skönt att gick bra

Sugar jodå här rullar det på i sängen. Vi äter godis, tittar på tv och löser korsord. Har BARA 37 dagar till vecka 28. Så det är inte drygt alls. Haha hur mår du? Vilken vecka är du i?
    Gött! Suduko är ju kul också! Har du en iphone kan du ladda ner wordfeud och spela alfapet med andra kompisar som har iphone!

Jorå, jag är på 36+2 just nu, alltså i vecka 37. Helt overkligt! Och bara fyra dagar kvar på jobbet.....
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Leaeva, du kanske borde köpa en liten present till winston så han inte blir ledsen när du överger honom stup i kvarten. Jag tycker synd om honom.....

• sugarrush

MCT det kommer gå bra allting. Ring läkarna imorrn så kommer det att ordna sig. Dina bebbar kommer födas kärnfriska. Det bara vet jag.

• sugarrush
    MCT79 skrev 2011-09-06 08:22:03 följande:
    jag är frusen, trött, tappar hår, risigt hår det är väl dom grejorna som pågått länge, alltid trög mage.. nu är det ju värre än någonsin men det är ju graviditeten. Svårt att koncentrera mig.

MEN... jag har hjärtklappning... (grav?)

Väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig nu iaf... hela huvudet pulserar och högerörat rister så jag har nog stopp både här och där...  resten tar jag med mödravården tror jag...
    MCT, jag tycker också du borde fundera på samtalskontakt. Du förtjänar att ha en bra och rolig graviditet, inte att leva i skräck varje dag.

Sedan jag blev gravid nu har jag gått hos MVC:s psykolog varannan vecka, hela graviditeten. Det har hjälpt mig MASSOR! Hon säger själv att jag är helt annorlunda idag mot när jag var nygravid, då var jag närapå ett "vrak", jag var så bräcklig efter missfallen.
    Om du är intresserad, kolla upp det. På vårt sjukhus finns både kuratorer och psykologer, men jag kan absolut rekommendera psykologer i första hand, om det finns.
    KRAM!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2011-09-06 11:00:32 följande:
    Jag gjorde mig lite dum nu och ringde mödravårdens växel... sa att jag blev uppringd ang. mitt TSH igår men att jag var så trött i huvudet så jag glömde fråga om T3 och T4..
    När TSH var 0,04 så var T3 vid samma tillfälle 4,8 och T4 var 17... fattar inte varför hon inte kunde berätta det??

Oh well... då behöver jag inte oroa mig för att de ligger för lågt iaf... =)

Hb tog läkaren idag också... var 132 vid inskrivningen och 126 nu... så kanske läge för järntabletter snart också då...

Jag behöver en dosett!! Tyst
    Gött med så bra värden, då behöver du inte oroa dig jue! Sluta med det bums! Det finns ju massor av annat att oroa sig för, som Leaeva säger. Jag har sett att man kan råka hamna i ett rum med Alexander Bard också, och bli lite lagom högstadiemobbad sådär.

Sedan så har jag funderat ut lite nya namnförslag till dig också: Knoll och Tott. Helan och Halvan (speciellt om ena bebisen är fet och den andra tanig), Kramer och Kramer (om de är så lika att du inte kan skilja de åt, då kan de ju lika gärna heta samma..)

Och sen, du har ju järnvärden i världsklass! Behövs verkligen järntillskott när man har så högt?
    Jag har legat så jävla lågt hela graviditeten, mellan 94 och 105... .Men igår satte jag nytt livsbästa, på 117! (jag blev lite chockad och trodde det var fel på apparaten...hahaha)
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma